normaal?

dag toekomstige mamma's,

ik ben 4weken zwanger, een week geleden voelde ik af en toen een kramp n mijn onderbuik,(soort menstruatie pijn) maar dat is normaal zei de dokter, maar nu voel ik helemaal niks meer! is dat normaal? ik weet het is een rare vraag maar wanneer ik die krampjes had dan voelde ik me echt zwanger maar nu ik niks meer voel, heb ik niet meer zo'n zwanger zij gevoel. ik weet het is misschien heel stom wat ik zeg, maar dit is ook mijn eerste zwangerschap, en kweet niet wat ik precies moet voelen :-s ik hoop datiemand een antwoord voor mij heeft..

groetjes + XXX
nadine
 
hoi nadine!
je moet gewoon alles op je af laten komen meid.
ik ben 23jaar en voor ons is dit ook de eerste. ik heb heel lang menstruatiekrampjes gehad, heel soms nu nog wel ns. en ben nu zo'n 12 weken. ik ben ervan overtuigd dat het voor iedereen anders is echtwaar...maak je maar niet druk.
kijk ik weet ook niet wat ik moet voelen hoor, maar denk dat het allemaal wel goed komt!
ik hoop dat je wat geruster bent, je moet nagaan je lichaam veranderd heel erg!
liefs xxx sandy
 
Hoi Nadine!

Ik ben nu 8 weken zwanger en ik weet ook niet wat ik allemaal moet voelen, want voor ons is het ook de eerste.
Ik heb heel af en toe steekjes, maar ik laat het allemaal maar over me heen komen en ik geniet er lekker van.
Ik hoop jij ook en nog heel veel plezier!

Groetjes Inge
 
dag meiden,
PHOE..WAT EEN OPLUCHTING!! dank jullie wel voor jullie antwoord, ik denk dus dat er ons nog veel te wachten staat. soms word ik echt gek van mezelf, zoals vandaag, ik had een roze slipje aan en ik ging naar het toilet en zag een rood vlekje op mijn onderbroek! ik kreeg bijna een hartaanval!! en ik steeds meer met wc papier kijken of ik nog bloed maar ik zag maar niks, en toen kijk ik heel goed in mijn onderbroek en blijk het gewoon en vocht plekje te zijn dat op roze rood leek! (ik weet klinkt niet zo fris allemaal) maar dat was echt eff schrikken! dus ik raad jullie allemaal geen roze onderbroeken te dragen! hihi..

groetjes + kusjes
nadine
 
Terug
Bovenaan