Normaal???

Hallo iedereen,
22 juli had ik een curritage, dan heb ik 11d lichte bruine en rode afscheiding gehad, dan 10d niks en nu sinds zat. verlies ik heel veel bloed. Zou dit nu al m'n maandstonden zijn?
Wat is dit moeilijk nu om te weten wat wat is, je begrijpt wel hé.
1sept mag ik op controle en zal ik meer weten hoe het komt dat we al 2 maal een misval hadden, ik hoop echt op pos. nieuws en dat we dan tegen het einde van het jaar opnieuw kunnen gaan klussen!
Groetjes Belle xxx

Ik wou dat ik het wist. Bij mij was het ook raar. 2 dagen bloedverlies, toen een week niet, toen een week wel en daarna na 2 weken alweer een menstruatie. Wacht nu op de volgende ronde.
Ik ga er maar vanuit dat het zo ´n eerste maand maar een rommeltje is. En dat alles nu zo langzamerhand weer normaal wordt.
Sterkte

Hoi Belle, het zou goed kunnen dat dit weer je eerste menstruatie is.
Heel veel sterkte de komende tijd. Hopelijk gaat het de 3e keer wel gewoon goed. Ik ken veel meiden die na 2 miskramen gewoon een gezond kindje krijgen dus houd de moed er in!

Groetjes Ina

Hoi Belle,

het zou goed kunnen dat dit je ongi is. Ook ik heb 2 mk's gehad en we zijn nu weer druk aan het klussen. Bij de gyn zit ik nu in een 6 mnd pauze om te kijken of er weer een spontane zwangerschap optreedt. Waarom moet je wachten tot eind van het jaar om weer te gaan klussen???? Ik ben direct weer begonnen. Ik wilde nu nog geen onderzoek naar waarom het al 2 keer mis was gegaan. Op de uitslagen zit ik dat minimaal 2 mnd te wachten en dat gestress is niet goed voor me, zo blijf ik er helemaal teveel mee bezig.

Ik hoop dat ze dan wat goed nieuws hebben voor je. Hou je ons op de hoogte??

Liefs claudy

Hoi Belle,

Bij mij was het ook zo een rommeltje na mijn curretage. Na mijn curretage heb ik twee weken lang onregelmatige bloedingen gehad! Dan weer een beetje, dan niets, dan weer heel erg. Toen twee weken niets en toen werd ik hopelijk weer gewoon ongesteld. Kop op meid, ik weet hoe je je voelt. Groetjes, pas

He Belle,
Bij mij was het ook een zootje.
Na de curretage hevige bloedingen gehad en na twee weken weer.Toen na 6 weken, maar dit is vast mijn eerste ongie geweest.Maak je geen zorgen.Je lichaam is bezig zich te herstellen.

Zoen van Angela

Terug
Bovenaan