normale cyclus/

A

Anoniem

Guest
Hoi,
Nu ons dochtertje 6 maanden is willen we graag een tweede kindje. Ik ben begin vorige maand gestopt met de pil en mijn laatste menstruatie begon op 8 maart.
Nu weet ik eigenlijk niet meer wat mijn  "normale" cyclus is en of het na het stoppen van de pil gelijk zolang duurt  voordat je weer menstrueert. Is 28 dagen een lange cyclus of komt dat waarschijnlijk door de pil?
Alvast bedankt !!!

28 dagen is de meest voor de hand liggende cyclus, het is dan 4 weken. Het kan ook 30 of zelfs 35 dagen zijn.

groetjes kreeftje

Hoi,

28dgn is een normale cycles. Tussen de 21 en 35 dagen wordt als normaal beschoud. Dus 28 is perfect. Ik heb een cycles van 36 dgn dus moet altijd een week en een dag extra wachten, erg frustrerend als je al langer bezig bent en het niet lukt. Iedere dag lijk een eeuw te duren. Hoelang heb jij er de vorige keer overgedaan om  zwanger te raken? En mag ik vragen waarom jullie nu al weer een tweede willen....? Succes ermee liefs isa.

Wat een snelle reacties zeg, bedankt.
Dus ik moet nog gewoon geduld hebben, had geen idee dat het zelfs tot 35 dagen kon uitlopen.
Waarom we zo snel aan een tweede denken? Ik wordt zelf bijna 37 en je weet tenslotte niet hoelang het gaat duren. Bij ons dochtertje duurde het  7 maanden. Lijkt lang maar ik was er eigenlijk helemaal niet mee bezig toen het uiteindelijk raak was, alleen de eerste maanden vond ik het wel spannend. Ik had mezelf echt aangepraat dat het wel een jaar kon duren en dat hielp  wel. Ik ben er nu eigenlijk veel meer mee bezig.
Ik hoop voor ons allemaal dat het niet lang gaat duren. Het blijft een geweldig iets en ik gun het iedereen.
Groetjes !!!!

Terug
Bovenaan