A
Anoniem
Guest
hoi meiden zoals jullie misschien wel gelezen hebben ben ik vijdag 5 mei toch weer ongi geworden, nu was mijn vraag, kan ik er nu al van uit gaan dat mijn lichaam al helemaal ontpilt is zeg maar, want toen ik stopte met de pil heb ik 2 dagen erna meteen mijn ongi gehad, en nu ben ik zeg maar in de eerste officiele ronde en nu ben ik het geworden na 29 dagen, en toen ik mijn pil nog slikte had ik ook een cyclus van 29 dagen, dus weten julliedan misschien hoe dit zit??
lijkt mij dat als je meteen een normale cyclus hebt dat het dan gewoon goed zit, ik heb zelfs in de eerste ronde ook gewoon mijn eisprong keurig op tijd gehad, zou dit nou nog kunnen veranderen dan doordat die pil nog in mijn lichaam zit of niet????
ik hoop dat iemand hier een antwoord op heeft want ik kan er verder op internet niet veel over vinden
liefs venessa
lijkt mij dat als je meteen een normale cyclus hebt dat het dan gewoon goed zit, ik heb zelfs in de eerste ronde ook gewoon mijn eisprong keurig op tijd gehad, zou dit nou nog kunnen veranderen dan doordat die pil nog in mijn lichaam zit of niet????
ik hoop dat iemand hier een antwoord op heeft want ik kan er verder op internet niet veel over vinden
liefs venessa