Normale cyclus

A

Anoniem

Guest
Hoi iedereen,

Ik heb mijn spiraaltje er een paar weken geleden uit gehaald (2 nov) en ben toen ik een spiraaltje had helemaal niet ongesteld geweest en nu is het allemaal een beetje apart voor mijn gevoel eerst 4 dagen niet toen 3 dagen wel en nu steeds afgewisseld wel en niet ongesteld.

Heeft iemand van jullie een idee hoe lang het duurt voor het weer (enigszins) op orde is met een cyclus na het verwijderen van een spiraaltje of heeft iemand de zelfde ervaring?

Alvast bedankt voor het delen!

Bij mij is 31juli het spiraaltje er uit gegaan 2dagen later bloeding gehad(komt door verwijderen) 2weken hierna ongesteld en 24dagen later positieve test..

Bij de ene gaat het sneller als de andere ik ken iemand die was direct zwanger maar zijn ook genoeg dames die al maanden wachten

Ik heb in juni mijn spiraal laten verwijderen, ik was ook niet ongesteld toen ik de mirena had. na het verwijderen werd ik meteen ongesteld (heel lichtjes) de maand daarna heel erg ongesteld geweest, wel wat langere cyclus dan normaal maar de maand erna was ik zwanger!

Soms heeft je lichaam wat tijd nodig om weer in het normale cyclus ritme te komen. Maar over het algemeen ben je direct weer vruchtbaar.

Succes!

Dankjulliewel voor de reacties! Ik hoop dat het voor mij net zo snel mag gaan^^!

Terug
Bovenaan