normale menstruatiecyclus

A

Anoniem

Guest
hallo allemaal, hoe lang heeft het bij jullie geduurd voordat jullie een normale menstruatiecyclus hadden?

groetjes roosje

ik werd voor het eerst ongesteld toen ik 10 was, vanaf dat moment heb ik een cyclus van ca. 24-26 dagen, dus erg regelmatig.

Toch heb ik het idee dat dat niet is wat je vroeg.....

nee inderdaad, ik bedoel na het stoppen van de pil. sorry... een beetje onduidelijk.

Sorry daar kan ik je niet bij helpen, ik heb slechts een zeer korte periode de pil geslikt en dat is al weer zo'n 15 jaar geleden.

Succes ermee.

Ook ik weet niet helemaal wat je met een normale menstruatiecyclus bedoelt. Wanneer je bedoelt hoe lang het duurt voordat je cyclus na het stoppen met de pil weer normaal is?....

Ik ben zelf vorig jaar november gestopt met de pil. Tot aan juli 2004 was alles zo onregelmatig als de pest. Dan weer 5 weken ertussen en dan 6 of 8. Toch ben ik in juli zwanger geraakt, maar ik denk dat het puur een lucky shot was. Laatste menstruatie was 22 mei en volgens de echo is de bevruchting op 7 juli gebeurt.

Ik denk niet dat je een standaard duur hebt. In totaal ben ik 16 jaar aan de pil geweest.

Succes Roosje met het proberen.

Terug
Bovenaan