normale periode

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,

Wij  willen in januari gaan beginnen. Ik ben eind september gestopt met de pil en 30 oktober ongesteld geworden sindsdien is er niets meer. Nu vraag ik mij af hoelang het bij jullie duurde voordat de periode weer normaal wordt.

groetjes an

Hoi An,
Dat is heel verschillend. Bij mij was de cyclus meteen weer goed op gang nadat ik met de pil was gestopt. Het heeft bij ons echter wel ruim 2 jaar geduurd voor ik zwanger was. Bij sommigen duurt het een half jaar tot een jaar voor ze voor het eerst weer ongesteld worden na het stoppen met de pil.

Succes met zwanger worden!

Groetjes,
mama van Tijs

heej an,

het kan wel een jaar duren voordat je cyclus in een normaal ritme komt,

ik ben ook eind september gestopt (25 sept) en zit nu al bij ronde drie, je had dus al drie keer zwanger kunnen en zijn, en ik snap dat als je de rest van de verhalen leest, dat je je wel klote kunt voelen.

Veel succes, ik zal voor je duimen!

Hoi An,

Ben januari dit jaar gestopt met de pil en ik werd in mei de eerste keer ongeteld. Ben toen ook bij de ha geweest en die zei ook dat het bij de 1 langer duurt voordat de cyclus weer op gang is als bij de ander. Nu heb ik een vrij regelmatige cyclus van rond de 25 dgn.

Veel succes ermee.

Liefs Fruit Girl 8e ronde 1ste kindje

Hoi hoi, ik ben nieuw hier op dit forum en heb enorm veel vragen. Ik zal ze niet allemaal tegelijk stellen hihi.
Mijn vriend en ik hebben besloten om de nuvaring die ik gebruik op te maken en dan kijken of het ons lukt om zwanger te worden.
Hebben jullie voor mij tips of ervaring ergens mee? Alle tips zijn welkom, tevens negatieve ervaringen. Kan ik ook van leren...

Ik hoop op veel reacties

iedereen alvast bedankt

liefs Alice

Terug
Bovenaan