normale zwangerschap

Hallo,

ik ben er sind een week achter gekomen dat ik zwanger ben en ben nu 6 weken.
Alleen heb ik het gevoel dat deze zwangerschap niet helemaal klopt. ik heb al een dochtertje van 2 jaar en die zwangerschap was vreselijk ik had vanaf week 5 tot en met week 31 zware hyperemesis gravidarum in totaal heb ik 5 maanden in het ziekenhuis gelegen ik kon niets maar dan ook helemaal niets binnenhouden.(ben in totaal 15 kilo afgevallen)
Met 31 weken ben ik bevallen van mijn dochtertje en toen voelde ik me plotseling weeer goed.
Met deze zwangerschap ben ik maar heel lichtjes misselijk en soms helemaal niet.
Moet die misselijkheid nog komen of is het echt mogelijk dat ik normaal zwanger kan zijn.
heeft iemand zo een ervaring meegemaakt, ik dacht namelijk altijd eenmaal hyperemesis altijd hyperemesis.

met vriendelijke groet
Lily
 
nee hoor elke zwangerschap verloopt anders,meestal is de misselijkheid het hevigs rond 8 en 10 weken maar dit hoeft niet altijd het geval te zijn.
ik hoop voor je dat jij je goed blijft voelen,geniet er maar van.
 
Hoi Lily,

Ik heb ook zware hyperemesis gehad en heb toen gelijk aan de arts gevraagd wat zoiets in een volgende zwangerschap doet. Hij vertelde dat de kans op hyperemesis 75% is als je het al eens hebt gehad maar het kan ook zo zijn dat je lichaam er heel erg aan heeft moeten wennen die eerste keer en dat het voor je lichaam nu niet meer zo wennen is, waardoor die misselijkheid niet meer hoeft op te treden! Het kan dus 2 kanten opgaan! Wees blij dat het bij jou niet is teruggekomen en geniet van deze zwangerschap )want waarschijnlijk heb je dat de 1e keer niet kunnen doen!
Succes
 
Hoi,
Bedankt voor jullie reacties.
Ik moet zeggen dat ik vandaag toch een stuk misselijker dan gistren ben, nou ja als het weer zo een fiasco wordt laat ik me deze keer gelijk na de ontbinding sterilliseren.

Lily
 
Ik denk dat je een zoontje krijgt. zeggen ze als je niet zo misselijk bent is niet altijd waar maar ik geloof er wel in. Oh kan me voorstellen hoe lekker dat moet zijn helemaal lekker te voelen na je zwangerschap heerlijk.

suc6
 
Terug
Bovenaan