<p>Goedemorgen,</p><p>Goedemorgen,</p><p>Ons zoontje van 11,5maanden gaat naar de opvang.</p><p>Nu heerst er sinds kerst het norovirus. Sinds die tijd heeft ons zoontje het al drie keer gehad, overgeven, diare en koorts. Mijn vrouw ook nu voor de derde keer, na tot afgelopen weekeind een ziekte periode van anderhalve week, heel heftig diarree en overgeven, nu sinds gister avond ook weer opnieuw. En ikzelf heb sinds vandaag ook weer diarree voor de derde keer. Ons zoontje is in de periode tot nu nog maar amper naar de opvang geweest, vorige week de vrijdag een halve dag en afgelopen zaterdag was het weer raak.., 5 keer in een avond over moeten geven, het arme mannetje.</p><p>Wij zijn ten einde raad, mijn vrouw heeft zich nu meerdere keren ziek moeten melden op haar werk, ik al diverse keren verlof op moeten nemen op mijn werk en ook een ziekmelding.</p><p>Op mijn werk is er veel begrip maar hiervoor is het natuurlijk ook vervelend.</p><p>Maar bij mijn vrouw op het werk is er helaas geen begrip voor.. ze werkt hier ook net twee maanden dus dit is ook geen fijne binnenkomer..</p><p>We durven ondertussen ons zoontje eigenlijk niet meer naar de opvang te doen, bang dat ie weer ziek word en ons aansteekt met alle ellende en werkstress die er dan nog bij komt.</p><p>Het ziek zijn van ons mannetje is al verschikkelijk genoeg, maar daar komt de werk stress en zorgen hierover en het zelf ziek zijn er dan nog bij.</p><p>Heeft iemand tips of raad voor ons wat te doen?</p><p>Bedankt alvast.</p><p>Groetjes Jochem, een bezorgde vader en echtgenoot</p>