Norprolac door prolactinoom en kinderwens

<p>Hoi allemaal,</p><p>Afgelopen week is uit de MRI scan gebleken dat ik een prolactinoom in mijn hoofd heb. Op aanrader van gyn begonnen met norprolac. Ik heb wel gewoon een cyclus maar ik was even benieuwd of hier meer mensen zijn die hier ervaring mee hebben? We hebben al een kindje maar zouden graag een tweede willen, na 1,5 jaar proberen zou dit de ‘valkuil’ zijn....</p><p>ik hoor graag jullie ervaringen?</p><p>Groetjes!</p>

Ik heb een licht verhoogd prolactine waarde maar uit de scan was geen prolactinoom te halen dus wsl te klein om te zien. Ik moest 2x per week 0.5 tablet cabergoline slikken. Na kleine 2 weken merkte ik mn ovulatie en ben meteen zwanger geraakt toen. Ik hoop dat het voor jou ook zo snel gaat. Succes!

Hoi Deesje,
Wat fijn dat er niks uit je scan kwam en dat de medicatie goed aansloeg. Dat geeft de burger moed?
Bedankt voor je reactie!

Hoi Cornelia,
Ik heb ook een microprolactinoom en slik dagelijks 37,5 gram norprolac. Sindsdien eindelijk gewoon een eisprong. Ik ben zonder problemen zwanger geworden. Dus met medicatie is het volgens mij gewoon mogelijk. 
Helaas moesten we na 23 weken de zwangerschap afbreken en proberen we nu opnieuw zwanger te worden. Mijn cyclus was voor mijn zwangerschap heel betrouwbaar. Na mijn bevalling lijkt dit helaas niet meer zo te zijn. Ik hoop dat de norprolac eea straks weer recht trekt :)

Hoi!
bedankt voor je reactie. Wat ellendig dat je je zwangerschap hebt moeten afbreken. Ik hoop dat de norprolac bij jou zijn werk gaat doen.
Ik gebruik 75 mg norprolac 1 x daags. Heb afgelopen vrjjdag bloed geprikt en hoor 22 juni of het zijn 'werk doet'
ik hoop dat jullie gauw weer gezond zwanger mogen worden.
liefs

Hi!
Ook ik heb helaas een prolactinoom en hierdoor geen eisprong. Hoe hoog was jullie prolactine gehalte?

Deed de medicatie zijn werk bij joh Cornelia?

Bij mij was geen prolactinoom zichtbaar op de mri scan. Had waarde rond de 600 was schijnbaar  niet zo hoog maar toch geen eisprong. Ik kreeg cabergoline 2x een half tablet per week. 

Terug
Bovenaan