Not 10 dagen!

Hoi lieve meiden,

Ik ben er even een tijdje niet geweest op "ons" forum, dat had goede en minder goede redenen.
Minder goed, omdat ik een paar weken geleden uitgeblust was, dacht dat ik mijn miskraam verwerkt had, maar toen mijn oma half januari overleed kwam ik erachter van niet. Ben gestopt met werken met alle schuldgevoelens van dien, maar nu gaat het gelukkig de goede kant op in plaats van depressieve buien. Ik heb weer geleerd dat ik beter naar mijn lichaam moet luisteren.
Het positieve daarvan was dat ik vorige week mee mocht met mijn man op zakenreis. Lekker bijtanken en vooral plezier maken. Laat het nou toevallig ook nog eens klusweek zijn op dat moment, dus ik hoop dat het goed is uitgepakt!
Ik zie Annemarie en Biate net 1 dag na mijn NOD staan, spannend hoor. Ik ben zeer nieuwsgierig en heb er toch wel een beetje vertrouwen in. Ik hou jullie op de hoogte.

Liefs,
Bernadette

Hallo Bernadette,

Wat een verhaal mooi dat het nu beter met je gaat. We hebben inderdaad onze nod dag op dag. Altijd weer spannend wij hebben de klusperiode ook weer achter de rug. Maar ik wil deze maand erg voorzichtig blijven hoe moeilijk het ook is. Maar vorige maand had ik zo het gevoel dat het raak zou zijn. Wil wat meer met 2 voeten op de grond blijven staan, maar het is niet minder spannend.

Succes de komende anderhalve week.

Liefs Biate.

Hoi Bernadette!

Ik herken dat schuldgevoel maar al te goed. Mijn schoonvader overleed 2e kerstdag en een dag later kreeg ik een miskraam. Daarvoor zijn er ook een aantal erg vervelende gebeurtenissen voorgevallen dus dan gaat je lichtje op een gegeven moment uit he! Ik wil je even laten weten dat je er goed aan doet om even de tijd te nemen voor jezelf. Ik werk momenteel ook niet en die tijd heb je gewoon nodig om straks weer een sterke meid te zijn.
Die zakenreis klinkt in ieder geval erg goed en helemaal omdat het de klusweek was!!! Ik hoop voor jullie dat het snel raak is en je deze ellende achter je kunt laten.

Veel succes en liefs,
Inge

Terug
Bovenaan