Nou ben ik het zat!!!

Ik heb een mail gestuurd (2e al!!!!) naar de redactie of ze AUB wat aan de site willen doen want ik had geschreven over het gesprek nav het stukkie "kinderwens even weg', had zelfs voor de zekerheid alles gekopieerd maar plaatste niks, probeerde het te kopieeren de 2e keer maar NIKS!!! GRRRRR dus als ze nog niks doen moeten we de site maar gaan saboteren!!!!!

Ongeduldige groeten van Costa

Hoi,

Om er nog maar eens een uitspraak aan toe te voegen: schijtziek word ik ervan! Welke hobbyist hebben ze aan die site laten knoeien? Laat ze daar maar eens wat nuttigs gaan doen, en de problemen verhelpen! Er staat ergens ook een telefoonnummer. Zullen we er allemaal eens een belletje aan wagen? Wedden dat ze dan vlot wat gaan doen!

Groetjes, Kat

Ha!!! Nu weet ik t zeker, dat zijn me een neuspeuteraars zeg!!! Na 2 mails nog geen antwoord
Ja misschien is bellen ook een idee.......maarja wel zielig, worden ze wakker van....

Zucht.....nog even op de kiesjes bijten dan maar.

X Costa

Hoi allen

ik stel voor een systeem reboot. Ik ben systeembeheerder en doe dit ook op mijn werk als de boel drama werkt
Volgens mij hebben ze een vakantiekracht in dienst genomen die niet snapt wat hij moet doen en daarom maar alle mailtjes weggooit in de trend van "oh werkt het niet"

Groetjes

Lydia

Hi Dames

Ja moeilijk  is het maar ik heb gelukkig uit zijn eigen mond gehoord dat hij nu hulp gaat zoeken. Wel bij iemand die hem al een tijd kent en die hem ooit in het verleden ook heeft geholpen en hij wil dat ik meega. Het was een moeilijk en emotioneel gesprek maar we komen er wel uit. Hij gaat liever dood dan hij dit ooit mij nog een keer aan moet doen. Nou ja, het zijn woorden, eerst kijken of hij dit allemaal waar kan maken. Hij heeft de laatste teveel meegemaakt en ik waak nu over zijn telefoon omdat een paar vrienden altijd bij hem komen klagen en zagen. Hij kan dat niet meer aan. Ik denk heel goed aan mezelf, ben sterk en heb in het verleden genoeg meegemaakt om te kunnen herkennen of hij  meent wat hij zegt en of het beter met hem zal gaan in de toekomst. Jullie zijn echt schatten om mij zo te steunen, ik heb er echt heel, heel veel aan!!!

Ik hou jullie op de hoogte...

X Costa

Terug
Bovenaan