nou dat weer

Lag ons kleintje maandag nog keurig met het hoofdje naar beneden. Nu dus weer niet meer. Het was heerlijk aan het draaien tijdens de controle. (deed het gisterenavond ook al maar dan 360 graden) Hartslag was wel prima. Maar het blijft toch wel een heel erg eigenwijsje. Het heeft blijkbaar nog plaats genoeg en ligt nu weer heerlijk dwars. Omdat mijn bloeddruk nogal omhoog gaat en ik erg last van vocht heb moet ik nu maandag weer terug en ipv 1 keer in de week, 2 keer in de week op controle. Heel lijstje gekregen met welke klachten ik allemaal zou moeten bellen. Maar ja dat zijn ook klachten waar ik in niet-zwangere toestand last van heb. Hoe moet ik nou weten wat het verschil is daar tussen? Kan toch moeilijk voor elke pijntje gaan bellen? Voorlopig heeft het in ieder geval nog geen zin om te komen aangezien het nog alle kanten op gaat, dus wachten het maar gewoon weer af.

Tsjonge...herkenbaar..!

MEneertje hier besloot met 33 weken ook ineens dat hij lang genoeg met zn koppie naar beneden had gelegen, draaide een paar keer en bleef toen lekker dwars liggen. Gelukkig ligt hij sinds een paar dagen (met 35 weken) weer met zn hoofdje keurig naar beneden. En nu in de bekkeningang. Nog niet vast...maar hoop toch dat ie niet meer draait.

Hoop dat jullie kleintje ook besluit dat het toch makkelijker is als ie gewoon met zn kop naar beneden gaat liggen haha!

En wat betreft die klachten. Zou op je eigen gevoel afgaan denk ik. ALs je je ook maar ietsje zorgen maakt bellen, als ze vinden dat je te vaak belt hadden ze je maar niet zo'n lijstje moeten geven!

Sterkte ermee!

Hoop voor je dat ie inderdaad zo blijft liggen. Hier is de kleine er nog niet uit hoe dat de positie gaat worden. Mag onderhand wel, want ben 36 weken nu. Maar zolang het nog draait kan het ook nog goed gaan liggen toch?

Probleempje met dat lijstje is dat het allemaal van die vage klachten zijn en klagen niet in mijn woordenboek voorkomt. Hoofdpijn, tintelde armen en buikpijn hebben we allemaal weleens toch? Daar ga ik in ieder geval niet voor bellen. Hetzelfde geldt voor het advies rustig aan doen. Zijn nu bezig de badkamer af te werken en hoe kun je in vredesnaam met al die hormonen rustig aan doen? Ik krijg het in ieder geval niet voor elkaar.

Als hij nog ruimte heeft om vrij te bewegen hoop ik voor je dat hij straks met zijn hoofdje naar beneden gaat liggen... is toch wel de makkelijkste manier om eruit te komen he... :p

Tjah ken je probleem.... rustig aan doen.... ik krijg dat met al die hormonen ook niet goed voor elkaar... nu het bed beneden staat wel meer hoor.dan ga je eerder ff liggen met een goed boek ofzo...

Wat die kwaaltjes betreft.... vertrouw op je eigen gevoel.... als je denkt nu word het teveel ff bellen!

Liefs

haha, wat een koppig ding, maar goed als ze nog ruimte genoeg hebben draaien ze zich vast nog wel weer terug!!

Met die kwaaltjes, ja dat is lastig, maar ik zou zoals al eerder stond een beetje meer op je gevoel vertouwen, houd het aan, is het heftiger als normaal dan gewoon bellen!! Liever een keer te vaak!!
Liefs

zou idd op je gevoel afgaan en de klachten in de gaten houden. hoop dat de kleine goed zal zakken voor je maar ja als het lekker de ruimte heeft dan maakt hij daar gewoon gebruik van he, jammer voor ons moeders.

Zo klein en al zo eigenwijs.....dat belooft wat!!!
Zoals alle anderen al schrijven; gewoon op je gevoel af gaan en beter een keer teveel dan te weinig bellen, hoor.

Hou je taai, meid!

Gr Ingrid

Inderdaad alleen bellen als je het niet vertrouwd.. zijn allemaal wel vage klachten inderdaad..maar misschien als je alles krijgt toch even aan de bel trekken, maar anders.....!

Waarschijnlijk heeft ie gewoon genoeg ruimte, dan kun je draaien wat je wilt natuurlijk... Bij ons is ie gaan draaien toen ik was gevallen..maar of je dat nu ook moet proberen ;-)

Sterkte ermee allemaal!

Gr. Annemiek

Terug
Bovenaan