nou de laatste loodjes

hey meiden ben nu 37 weken en 5 dagen dus echt zoat aan de de laatste loodjes, van mij mag het nu wel komen ben ht wel zat aan het worden,

Niet zo zeer dat ik niet fijn vind om zwanger tezijn maar meer feit is dat ik tevaak blaasontsteking heb gehad en nog niet weet over het nu echt over is dus morgen even urine weer testen, en veel harde buiken , slaap slecht.

En ben zo benieuwd hoe deze uk eruit ziet en wat het is aangezien we niet wilde weten wat het wordt.

Maja volgens mijn schoonma duurt het niet lang meer omdat ik witte afscheiding heb en dat is volgens haar tekenen, naja we zien het wel.

zijn er nog meer die op de laatste lopen liefs
 
Hoop voor je dat je niet zo lang meer hoeft en je kleintje snel kan zien en dat je dan van die kwaaltjes af bent. Rust nog ff lekker uit en succes nog even!

xx
 
Hey meis heel veel succes met de laatste loodjes. Ik hoop voor je dat je blaasontsteking over is. Rust nog maar eventjes lekker uit. En heel veel succes met de bevalling. Liefs Marielle.
 
heel veel succes met je bevalling en ik hoop voor je dat je geen blaasontstekking meer krijgt en dat je er nog even van kan genieten zonder kwaaltjes .
liefs evelien
 
dank jullie wel meiden, voorlopig gaat het nu goed, kleine is paar dagen naar opa en oma en dat scheelt enorm ben nu beetje uitgerust en wat dingetjes gedaan vol me nu lekker in me vel.

tot nu toe zit het goed morgen controle en dan zien we het wel

liefs
 
Veel succes! Wel fijn voor je dat het nu bijna klaar is. Al die dingen er allemaal om heen, ik kan het goed begrijpen.
Straks heb je je baby in je armen :) heerlijk lijkt me dat!

Liefs
 
Terug
Bovenaan