nou dit weer

hallo allemaal weer,wat ik net toch meemaakte,ik en mijn vriend waren aan het vrijen en toen hij uit me kwam zat er wat bloed aan zijn geslachtsdeel[bloed van mij]niet zoveel maar een beetje weet iemand wat dat kan zijn?
ik heb het wel eens vaker gehad gehad ,en meestal kwam het dan paar dagen voor mijn menstruate als we vreeen[maar niet elke maand,sinds ik met pil gestopt ben komt het wel vaker voor.zou het ook iets kunnen betekenen dat je dan zwanger bent?
ik hoop het nu wel.
wat heb ik toch een raar lichaam.
gr miranda
 
Hoi Miranda,
Ik weet niet wat het te betekenen heeft maar reken er niet op dat het een teken van zwangerschap is. Sinds ik gestopt ben met de pil heb ik dit ook regelmatig maar maak me geen zorgen. Het kan wel zijn dat jullie nu misschien wat vaker vrijen en dat het daaraan ligt. Ik heb namelijk omdat ik graag zwanger wil raken meer zin om te vrijen. In het begin was ik me daar niet echt bewust van maar mijn mannetje maakte er een ( positive natuurlijk) opmerking over. Het kan zijn dat er hierdoor wat haarscheurtjes voor in je vagina zijn ontstaan. Dat is alleen wat ik denk, ik weet het niet zeker. Als je er geen last van hebt zal ik me er niet te druk om maken. Heb je er op den duur wel last van of komt het erg vaak voor zal ik in jou geval even langs de dokter gaan.

Nou, succes ermee,
Ank
 
Onze lichamen doen allemaal raar,sinds we zijn gestopt met de pil...ik heb onlangs wel na het vrijen wat roze afscheiding ontdekt bij mijn vriend en mezelf,toen zij iemand dat het innesteling kon zijn,dus ik denk dat het bij jou ook zo kan zijn.maar ik weet dus ook nog niet of ik zwanger ben want heb over 3 dgn mijn nod en wil niet weer vantevoren testen en toch ongi worden,schiet niet op!zonde van de test.
 
Terug
Bovenaan