nou eindelijk die rot echo gehad

nou meiden vanmorgen was het zover eindelijk die rot echo....
met recht een rot echo weer een antwoord waar we niet op bedacht waren...
er was wel iets te zien en er zat ook wel iets in en er klopte ook wel een hartje maar ze konden niet zien of het nu mijn hart was of het hartje van ons "kindje" dus we moeten nu weer wachten tot 1 dec....
onzeker weer dit allemaal!!!!!!
de verloskundige zei het kan zijn dat het nog te klein was en dat ik niet 6 w en 4 d ben, ik snap het in ieder geval niet meer.

liefs

he getsie!! wat naar!!!

Ik kan me voorstellen dat je wat onzekerder bent nu!

ik kan er niet meer van maken dan hou vol!!
blijf bij ons je hart luchten en dan slepen we je er wel door!!!

sterkte meis en hoe lastig het ook is om te geloven het hoeft nog niets te betekenen he??

is altijd makkelijk om tegen iemand ander te zeggen ik weet het!

Wat vervelend zeg, je hoopt dan op duidelijkheid en je krijgt onduidelijkheid!
Niet leuk.
Maar er zat dus wel iets, en hoezo zou het jouw hart zijn dat klopt?? Jouw hart is groter dan het kind en zit heel ergens anders. Zag je geen klein kloppend stipje??
En kan het zijn dat je minder ver bent?
Bij mij zag ze alleen een vruchtzakje, ik was nog maar 5 weken, het zag er goed uit, maar ze kon er eigenlijk niets van zeggen..
Daar had ik ook weinig aan..
Ik moet tot 17 december wachten, pff zo lang zog.
Ik leef met je mee!!

haay haay
ja ik heb net weer contact gehad met de vk en die vertelde dat ze niet ontevreden was want er was een zakje met embryo er in maar of het klopte konden ze nog zien omdat het nog te klein kan zijn....
over dat hartje er was wel een klein hartje maar of die klopte door het embryo of door dat het een reactie was op mijn hart kon ze nog niet zeggen!
ik ben wel zekerder geworden door dat ze me belde.
nou nu nog een weekje volhouden!!!

liefs

Huh? Jouw hart? Sorry, dat ik het zeg maar ik vind dat de vk maar vaag is. Hoe kan hij/zij nu niet het verschil zien met jouw hart en die van je uk, dat is nml nogal een verschil.

Hier heb je idd helemaal niks aan, ik snap dat je baalt en dat het een rotecho was, grrrr!

Mijn duimen draaien op volle toeren dat je 1 december alsnog een super echo hebt!!!

Liefs grotebroer

haay haay
de vk heeft net gebeld en die vertelde dat ze geen rot gevoel had over het feit dat de echo verkeerd was maar dat ze ons naar huis had gestuurd zonder volledig nieuws.. maar er was wel een vruchtzakje te zien en een embryo maar het hartje zagen ze wel kloppen maar het kan ook een reactie zijn op mijn hart dat zagen ze niet goed.. 1 dec moet ik naar een andere praktijk en daar is ze dan ook....

x

Blij te horen dat je nog contact hebt gehad met de vk en dat het gesprek je iets rustiger heeft gemaakt. Dit klinkt al heel anders!

Mijn duimen blijven draaien!!!

Liefs grotebroer

Jeetje.... Wat een verhaal...Met recht een rot echo dus... En dan nog tot 1 december in de onzekerheid ziten... Voel je je zwanger? Heb je enig last van kwaaltjes. (geen eetlust, gevoelige bortsen? Is er iets wat maar kan duiden op een uk in je buik waar je hoop uit kan halen??
Ik verwacht dat er toch wel een hartslag van uk gezien is, maar dat ze het zekere voor het onzekere willen nemen en je 1 december terug willen zien. Meid, ik ga heeeel hard duimen draaien voor je!!!

Ik mag morgen voor een echo en ben ook echt zenuwachtig....

Terug
Bovenaan