Nou heb ik dat weer

Dag dames

Nou vanochtend was het zover ..
Heb een spiraaltje laten zetten ..En hoe ..:S
Ik zat er al de hele week tegen aan te hikken denk dat het gewoon de zenuwen waren en gewoon het idee dat je ongesteld bent

om 10 uur was ik aan de beurt
Ik kreeg geen uitleg niks niet .. moest maar gaan liggen
T leek wel of mn huisarts zoo zenuwachtig was hij had haast en dat merkte ik ook..
Alleen het spiraaltje wou er niet in dus alles moest 6x opnieuw
Ik was heel erg gespannen en de eendenbek kreeg ie er niet in
Waarom uitgerekend bij mij ?! Had er al zo zin in ( NOT )
Bij de 7 e keer zat ie er in en riep die HOERAA of het een feestje was ik mocht me aankleden en moct gaan.. werd me niet eens vertelt over hoe en wat ..
Heb verders alleen een beetje buikpijn en sloom en duizelig
Wie kan me gerust stellen .. door alle tegenslagen ben ik bang dat ie ook nog niet eens gtoed zit .!

X

Een vriendin van me liet het ook pas zetten en kreeg advies die dag erg rustig aan te doen en even te gaan liggen als ze moe of flauw was of buikpijn had.
Als je twijfelt of iets weten wilt, bel dat gewoon de praktijk op!! Desnoods raadpleeg je de assistente!!

Pietje

Ik heb mn spiraatje aankomende  donderdag 3 weken!
Er staat bij jou niet bij welke het is maar ga er van uit dat het
een mirena is!
Als ie geplaatst wordt tijdens een menstruatie is hij gelijk veilig!
Als ie geplaatst is buiten de menstruatie duurt het 7dg voor dat ie
veilig is!
Tijden sde 1ste 3mnd zal het bloedverlies ietsjes meer zijn daarna wordt het sterk minder!
Het is ook handig om zelf bij te houden wanneer je bloedingen hebt en wat voor, lichte of zware! Noteer dan ook wanneer hij geplaatst is. Na 4 mnd kun je een afspraak maken voor controle.

En als je het niet vertrouwd of je voelt hem zitten...gewoon de dokter bellen!!!!
Heb wat dingetjes overgetypt van het boekje wat ik mee heb gekregen van mn huisarts!
Hopelijk heb je hier iets aan

Groetjes
Hanna

Hanna

Ik heb idd de Mirena .. Wat ik wel eb meegekregen is dat boekje ! Daar staat idd wat info .. Maar daar ging het me niet om.. T ging erom dat een huisarts wel wat meer uitleg mocht geven ipv te zeggen dat ik gelijk mn kleren uit moest doen en aan doen na t zetten en gelijk weg kon gaan .Ik moet over 6 weken terug komen zei die ..! Nou ga me nu alvast weer voorbereiden haha

Terug
Bovenaan