nou hehe!

eindelijk begint er hier nu ook schot in te komen!
de babykamer is nu zo goed als af ( gordijntjes nog ophangen en de kasten inruimen)
sinds vandaag.
de geboorte kaartjes hebben we eergister uitgezocht dus de proefdruk is onderweg.
de geboortebedankjes heb ik gister uitgezocht dus ook die zijn onderweg.
de box gaat mijn man morgen ophalen.

maandag naar de vk en dan even een zwangerschapsverklaring vragen en dan kan mn kraampakket opgehaald worden.

nog even 4 bierkratjes en we zijn er helemaal klaar voor.

mag ook wel, over een maandje wordt onze kleine verwacht hihihi

wat ze zeggen is wel waar:
bij je eerste heb je alles al af met 20 weken,
de 2e met 30 weken en bij de 3e gaat alles op het laatste moment whahaha
bij mij tenminste wel :)
nu moet ik ook zeggen dat er natuurlijk een verhuizing tussen zat.

ben wel blij dat er nu schot in komt hoor :D geeft ergens toch wel rust!

jullie ook allemaal al klaar voor de start?

liefs, do

hey do,

hahah bij mij is dat met de tweede al hoor!!!

Vorige week de kamer geschilderd

ik had de comode en de kast al staan, maar het bedje nog niet. dat gaat vandaag gebeuren net zoals de lamp ophangen en de planken aan de muur. Daarna moeten net als bij jou de gordijnen nog hangen en is de babykamer af.. Ben ondertussen de hal en de keuken aan t schilderen en deze week gaan wij ook de kratjes halen ;)

xx Melissa

Uhhh, hier nr 2 en morgen 35 weken. Vriendlief is nu bezig met raam plaatsen in de deur vd babykamer... Dus helemaal klaar met 30 weken hier niet. ( maar nr 1 ook niet met 20 weken... :)
Maar begin nu de hormonen wel te voelen ;)
2 maanden geen last gehad van een gedemonteerde box in de woonkamer, maar vandaag MOET ie in elkaar, want het ziet er niet uit, die stapel platen en hekjes stegen de muur ;-)

Mn dochter is uit de babykamer, de kaartjes zijn besteld, kdv is ingeschreven, kraamzorg is afgesproken. Hmmm... echt nog heel veel te doen lijkt het. In werkelijkheid ben ik denk ik in een dagje wel gereed.

Terug
Bovenaan