nou hier mijn verhaal dan

A

Anoniem

Guest
ik werd zondag ochtend om 7 uur wakker door hevige pijn in mijn buik dit bleken dus de weeen te zijn ik heb hier mee tot 18.00 gelopen toen werden ze heviger heb om 20.00 de vk gebeld maar bleek dat ik nog geen ontsluiting had ik kon wel janken ik dacht echt waar doe ik het nog voor.
de weeen werden hierna steets heftiger ik dachte echt als ik nog geen ontsluiting heb dan stop ik er mee om 22.00 uur kwam de vk   weer en bleek dat ik gewoon al   4cm ontsluiting had dat is erg snel gegaan dus in 2 uur tijd. maar de weeen werden nog steets heviger en heviger ik wist even niet meer waar ik het zoeken   moest de vk is weer weg gegaan en heb even in bad gezeten maar dit werd er niks minder op.
ik kreeg na ander half uur in een pers drangen en kon het niet houden mijn vliezen klapte echt letter lijk dit was een heerlijk gevoel ( meen ik echt) daarna werden de weeen nog heftiger en kreeg dus pers weeen de vk weer gebeld die zou eigelijk nog een uur weg blijven.
ik heb in totaal maar 10 min. pers weeen gehad en had dus na 10 min. persen mijn kleintje in mijn armen.
dit was zo snel gegaan dat zelfs de vk er van onder de indruk was.
nu 1 dag verder ben ik bijna volkomen genezen en heb nergens last van enkel maar de terug trekkingen van mijn baar moeder maar dit voelt als een menstruatie kramp en heb wat spier pijn in mijn benen. mijn baar moeder is al bijna op zijn plek terug ( -5)
ook ben ik al 10 kilo kwijt en mijn buik is al bijna verdwenen ( nu de striemen nog haha) phileine doet het ook allemaal goed is heel makkelijk en vind alles wel best. ze heeft zelfs al lach trekjes dit is echt zo grappig.
maar ik loop dus weer lekker rond de kraam hulp is hier echt verbaast over en ik zelf ook.
mijn kleintje woog bij de bevalling netjes en presies 7 pond en was 50 cm lang.
zaterdag krijgt ze haar hiel prikje.

ik hoop dat jullie allemaal nog eventjes genieten van de zwangerschap en doe dat echt want je gaat het wel een beetje missen hoor haha.
en succes allemaal straks met jullie baby,s

een hele dikke kus vero en baby phileine

Goh,
het is al zo vaak gebeurd met alle mensen die op aarde rondlopen en toch is elk verhaal weer bijzonder! Nu ik zwanger ben raakt het me nog veel meer!
Fijn dat je je zo snel al weer beter voelt en dat met je meisje alles goed is. Geniet er lekker van, dan doe ik dat met de rest van mijn zwangerschap!

Groetjes

Rosanne, 29+1

wow, jullie hebben het goed gedaan zeg! Wat fijn dat het nu al zo goed met je gaat. Gefeliciteerd met Phileine!

groetjes,
Janneke

heyzz

helemaal superrrr,

en nu alweer op de been goed hoor !
geniet van je kraamtijd meis het is er niet voor niks ,
zo,n kraamtijd duurt 6 weken en rust ook die 6 weken jij heb het nodig , geloof me ik spreek uit ervaring !
'ben met m,n oudste dochter ook zo snel weer op de been en vanalles doen en na drie weken was ik kapot!
terwijl iedereen zoiets hadt NU NOG  ze begrepen er niks van logish want ik hadt moeten rusten .

met m,n 2e ben ik ook niet helemaal gaan liggen enzo maar wel lekker gaan zitten en verder niks zwaar gedaan en dat is goed gegaan gelukkig

maar wil nog wel zeggen dat dit niet bij jou hoeft te gebeuren , maar het kan wel , gewoon een klein waarschuwingtje van mijn kant

liefs van anna genietste

Zohee meteen teruggeschoten in je oude figuur en al lekker op?? Wat goed zeg! Geniet er maar lekker van! Je hebt er 9 maanden op moeten wachten!

lfs ing

van harte gefeliciteerd.
en van zo'n verhaal krijgt iedereen weer hoop!
geniet van je meid en het is leuk te horen dat het zo ontzettend goed gaat. Hopelijk blijft dat zo!

groetjes
greet

Jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej wat gaaf zeg Vero!!

Leuk verhaal hoor, heel mooi en bijzonder

Dikke kus en geniet er onwijs lekker van ok!?

Groetjes,
10w

Terug
Bovenaan