Nou, hopen dat het helpt! hihi

A

Anoniem

Guest
Hey meiden.

Heb laatst toch een mooie boeddha gekregen! Een vruchtbaarheids boeddha, zo'n hele dikke met allemaal babytjes erop, leuk toch!
Dus hopen dat ie helpt, haha.
Want eind april krijgen we de uitslag of er al wat (meer) zaadcellen zijn ontstaan bij mijn vriend..
Spannend dus :) ik houd jullie op de hoogte..

Liefss

Ik geloof niet in boeddha dus geloof ook niet dat je vriend daardoor meer zaadjes krijgt, dus al shij meer zaadjes krijgt dan is het niet door boeddha

Ik hoop voor je dat het gaat helpen meid! En inderdaad, erg lief en leuk!

Ik vind het ook een heel lief en leuk gebaar.

En baadt het niet, dan schaadt het ook niet!!

Veel succes met klussen, en ik hoop dat boeddha de vruchtbare zaadjes laat komen!!

;)

liefs

Hai lieverd,

Wat een ontzettend leuk gebaar! Boeddha's zijn prachtig! En brengen geluk als je ze krijgt.... :)

Ik ga heel hard duimen meid, dat het bij je vriend beter is en jullie vlug verder kunnen voor jullie eigen wonder! Als er verbetering is, gaan jullie dan IUI doen?

Fijne paaszondag! Liefs Lynn.

@Lies88: dat weet ze ook wel maar het is toch leuk om met jullie te delen?! Je reageert zo bot.....

@lynn hey meid,
Op dit moment nog helemaal geen zaadcellen te vinden, omdat mijn vriend toen hij 11 was chemo heeft gehad. Dus zijn nu hormonen aan het spuiten bij hem. De arten zijn er erg positief over.
Of we verder gaan met IUI weet ik niet.. is eigenlijk afwachten hoe de conditie van de zaadcellen is.
Ik ben ook onderzocht, en bij mij konden ze niks geks vinden, dus dat is in ieder geval een opluchting.

Vind het echt leuk dat je nog met ons meebabbelt!

Liefss!

Wat heftig zeg! Je hebt het indd al eens verteld.....ik hoop zo dat er verbetering in zit meid, zou geweldig zijn! En als de artsen positief en optimistisch zijn, dan zijn wij dat ook, ja toch?! Ben blij te lezen dat het met jou allemaal goed is en weet je, je hebt voor iui wel wat zwemmers nodig maar bij ons zaten we ook op het randje maar goed.....ik loop te ver vooruit op de zaken......eerst het een en dan het ander!

Spannende tijden komen er weer aan! Ik leef met jullie mee en ik denk en duim aan/voor je!

Liefs Lynn.

Terug
Bovenaan