Nou, ik baal als een stekker nu!!!!!

A

Anoniem

Guest
Mijn foto-camera deed gisteren nog precies wat ik van hem vroeg. Hij heeft wel goede foto's gemaakt vanmiddag, maar als ik ze op de pc wil zetten krijg ik steeds een foutmelding. Ik heb het programmaatje al opnieuw geïnstalleerd, misschien dat daar de fout zat, ik ben al eens "in" mijn camera gedoken, om te kijken of dat het misschien was.... Ik kan niks vinden.

Gelukkig heeft mijn vader zo'n computer waar je zo die chip in kan douwen.... Ik hoop dat ik daar morgen even de foto's op een USB-stickie kan zetten. Dan kan ik ze daarna op deze pc zetten.....Zo vind ik het niet leuk... iedereen heeft foto's en ikke niet
Nou ja, dan maar een daggie wachten. Maaruh.... als er iemand een leuke heeft van mij of mijn grote kleine vent: mail ze dan please even.....

Hierbij nogmaals mijn mail-adres:
happymarieke@hotmail.com

Bedankt: groetjes happyM.

Nou, nu baal ik he-le-maal!!!!!!!
Mijn camera heel alle foto's gewist zonder ze op de pc te zetten.....

Ben alles kwijt!!!!!

Groetjes een niet zo happy M.

Jeetje wat balen zeg!!!!
Ben voor de eerste keer blij met mijn ouderwetse camera met rolletjes!
Nou gelukkig dat er vast veel meer foto's zijn gemaakt gisteren, stonden er erg veel foto's op die je nog niet had opgeslagen?

groetjes Danielle.

hoi hoi

he grrrrrrr   !@#$%%$##@!@   dat is baaaalen. oh meid ik weet precies wat je voelt, ben ooit foto's van een vakantie kwijt geraakt.. nou dan baal je als een stekker...

ga gewoon even met je mee balen.. dan hoef je het niet alleen te doen...

baaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaalllllllllllll

liefs tobi

Hahahahahahahaha bedankt voor het mee-balen. Ik had (gelukkig) alleen foto's van de forum-dag gisteren erop staan. Dus ik hoop ook van harte dat iedereen mij fanatiek de foto's gaat mailen... Dan heb ik in ieder geval nog ìets.... snif snif

Groetjes happyM.

ik wil je wel foto's mailen maar ik heb er geen waar jou mannetje op staat.

Groetjes sandra

Da's lief van je Sandra, maar het zou inderdaad leuker zijn als Tygo en/of ik op de foto staan...
Ik heb nog geen e-mail ontvangen, dus ik hou me aanbevolen voor foto's hoor...
happyM.

Kan me er iets bij voorstellen, Wij zijn allebei een beetje klunzig op de pc en het is iedere keer maar weer duimen draaien dat alles goed van de camera op de pc en in het juiste album komt...   Maar dit is wel heel kl*te ja!

-X- Marieke

Terug
Bovenaan