A
Anoniem
Guest
Mijn foto-camera deed gisteren nog precies wat ik van hem vroeg. Hij heeft wel goede foto's gemaakt vanmiddag, maar als ik ze op de pc wil zetten krijg ik steeds een foutmelding. Ik heb het programmaatje al opnieuw geïnstalleerd, misschien dat daar de fout zat, ik ben al eens "in" mijn camera gedoken, om te kijken of dat het misschien was.... Ik kan niks vinden.
Gelukkig heeft mijn vader zo'n computer waar je zo die chip in kan douwen.... Ik hoop dat ik daar morgen even de foto's op een USB-stickie kan zetten. Dan kan ik ze daarna op deze pc zetten.....Zo vind ik het niet leuk... iedereen heeft foto's en ikke niet
Nou ja, dan maar een daggie wachten. Maaruh.... als er iemand een leuke heeft van mij of mijn grote kleine vent: mail ze dan please even.....
Hierbij nogmaals mijn mail-adres:
happymarieke@hotmail.com
Bedankt: groetjes happyM.
Gelukkig heeft mijn vader zo'n computer waar je zo die chip in kan douwen.... Ik hoop dat ik daar morgen even de foto's op een USB-stickie kan zetten. Dan kan ik ze daarna op deze pc zetten.....Zo vind ik het niet leuk... iedereen heeft foto's en ikke niet
Nou ja, dan maar een daggie wachten. Maaruh.... als er iemand een leuke heeft van mij of mijn grote kleine vent: mail ze dan please even.....
Hierbij nogmaals mijn mail-adres:
happymarieke@hotmail.com
Bedankt: groetjes happyM.