nou ja.... (betreffende weekendje weg)

A

Anoniem

Guest
Wij wonen best dicht bij vakantiepark het vennebos waar een van de forum dames pas geleden is heen geweest.
Ik dacht... even last minute boeken voor dit weekend. Kado voor vaderdag... 219 (!!!) euro!

Dat is toch niet normaal.. kan ik net zo goed naar het buitenland gaan! Ik sta er echt versteld van!

Ja dat wel maar vind het wel mega duur. En omdat wij op dit moment met twee huizen en een bedrijfspand zitten hebben we aan het eind van het geld altijd een stukje maand over. Ik klaag niet hoor maar het is wel iets om rekening mee te houden.

Zouden ze als ik vrijdagmorgen opbel niet iets van de prijs af doen????

waarom kijk je niet even bij landalgreenparcs, wij zijn er laatst geweest en ja het zwembad is minder maar verder was het super en ongeveer de helft van wat wij bij centerparcs moesten betalen.

Groetjes sandra

Nou normaal zou ik dat wel doen maar wil graag naar het vennebos omdat dat maar 10 minuten rijden is en de 2 oudste moeten vrijdag en maandag naar school. Dus als je vrijdag nog een eind moet rijden voordat je er bent, dan ben je die dag ook al kwijt!

Nou, ik vind 219 euro ook te duur hoor, voor een weekend!!

Hebben wij van de zomer in het hoogseizoen in Tsjechië een hele week een huis voor!!

Ben benieuwd of je het vrijdag nog goedkoper kunt regelen!

Nee ik vind het ook ECHT TE DUUR.
Als ze vrijdag niet onder de 100 euro uitkomen heeft papa pecht en mag ie het doen met de knutseltjes van de kids.

Voor een last minute is het wel duur. Wij zijn afgelopen weekend op Vennenbos geweest, qua park is het wel leuk! Heb je als je een last minute hebt, geen jonge gezinnen korting? Scheelde bij ons toch € 108,-!

Lisenka mv Tessa (10-9-2006)

Terug
Bovenaan