??nou ja, maf hoor??

A

Anoniem

Guest
he meiden

ben ik ineens ongi!!!!!
5 dagen te vroeg... zomaar op dag 33... en ik had eindelijk een goed gevoel deze maand .

wat een verassing, sta een beetje perplex haha.
aan mijn temp te zien 10 dagen geleden mn eitje gehad.tja meer heb ik eigenlijk niet te vertellen, sta een beetje met mn mond vol tanden...
ga de huisarts maar bellen dan...

groetjes esther

Hoi Esther,

Wat balen!! Weet precies hoe het voelt. Raar he? Ik had t ook deze maand dat k dacht dat t "gelukt" was.
Suc6 bij de dok.
Hoelang zijn jullie bezig?

Groetjes Daan

Hoi Esther!

Sjit voor je!
Had je dus niet verwacht....wat een tegenvaller!!

Kop op!!
Veel succes!

liefs,swinnie

hoi

we gaan ronde 15 in.
mijn vriend zei deze keer voor het eerst: he, weer niet (normaal altijd, ach volgende maand weer een kans)

voordeel is wel dat ik 4 dagen minder in spanning hoef te zitten! had wel hoop maar geen verwachting. 5 dagen terug had ik wat bloedverlies en hoopte op een innesteling. maar goed.

ffies uitzoeken of alles verzekerd is hier in spanje, qua zwanger worden met een hulpje enzo .

daar gaan we dan...

groetjes esther

Hoi Esther,

Wat n gedoe..... Ronde 15......
En nu? Naar de gyn? Spannend......
T lijkt me ook wel een beetje eng dat ziekenhuis-gedoe.
Ben benieuwd.

Groetjes Daan

Dat is balen zeg...en nog wel te vroeg ook.

In ieder geval wens ik je sterkte in het hele proces nu met de artsen en ik hoop dat het jullie snel zal helpen

he hoi

ben er vandaag nog niet aan toegekomen om te kijken in hoeverre ik verzekerd ben, en het is nu kwart over 11. morgen dan maar.
ja, en dan naar de huisarts denk ik, die zal me wel doorsturen. of eerst mijn vriends zaadjes controleren? weet het eigenlijk niet. zien we vanzelf.

zul je zien dat als ik net een maandje verder ben het vanzelf komt. we hopen het maar he haha! heb nog evenveel moed hoor, statistisch gezien moet het toch een keer lukken.

en tot die tijd geniet ik lekker van mijn vriend en 2 honden en mijn kindjes op mijn kinderdagverblijf en wanneer ik zwanger ben, blijf ik een gat in de lucht springen tot ik bevallen ben!!!!!!!!!!! (ff melig, sorry hoor)

daag doei
esther

Terug
Bovenaan