Nou ja, nu al?

A

Anoniem

Guest
Hallo Meiden,

Ik zit nu (denk ik) aan het einde van mijn klus week. Ik voel me nu in
eens misselijk. Kan ik   nu al last hebben van zwangerschap
kwaaltjes? Lijkt mij niet, maar wie weet.

Misschien ben ik wel ziekjes aan het worden.

Heeft iemand van jullie hier ervaring mee?

Groetjes Marije

Hoi Marije,

Ik wil je niet ontmoedigen, maar het duurt toch wel ongeveer een week na de bevruchting  voordat je lichaam zelf weet dat je zwanger bent, dus dat je nu al kwaaltjes hebt lijkt me sterk. Ik weet uit eigen ervaring en van de verhalen hier dat je lichaam (lees: je geest) je behoorlijk voor de gek kan houden.

Maar dat neemt niet weg dat je nu niet zwanger zou kunnen zijn... ik hoop het iig voor je!!

Groetjes,

Tammy

Hoi Marije,

Tja, moeilijk hoor, het kan, maar het kan net zo goed niet! Er heerst helaas wel griep...

Maar, zelf heb ik nu 2 kindjes, en raar maar waar, ik geloofde het vroeger ook nooit, maar bij beide zwangerschappen heb ik het vanaf het moment van bevruchting "gevoeld". De ovulatie zelf leek op een zeurderig gevoel, alsof je ongesteld moest worden, en bij beide zwangerschappen bleef dat gevoel een week of 5 aanhouden (wat natuurlijk alleen maar de onzekerheid verhoogde, en ik blééf maar tampons en maandverband aanslepen...)
Klinkt nogal "broodje aap", maar het is echt waar.

Zal voor je duimen dat jij in elk geval geen griep krijgt, maar gewoon lekker zwanger bent!

Groetjes Jaine

Hallo,

Bedankt voor jullie reactie maar ik ben niet meer misselijk.

Maar heb sinds vandaag wel iets anders wat ik in mijn vorig
zwangerschap (wat helaas een miskraam werdt) en met de zwangerschap van
mijn zoontje ook had; als ik voor over buk dan voel ik een steek onder
in mijn buik. Dus wie weet?

Groetjes Marije

Terug
Bovenaan