Nou ja zeg, heb ik dat?!

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,

Een paar dagen geleden heb ik me voorgesteld en een vraag gesteld over de ovulatietest die ik voor de eerste keer gebruik. Die test wilde maar niet positief zijn, zelfs niet na het tweede pakje! Vandaag ben ik onverwacht vroeg ongesteld geworden (dag 24 in plaats van tussen dag 30-36, is nog nooit zo vroeg geweest de vorige 12 rondes!), had ik veel vroeger moeten beginnen met testen (nu pas op 13e dag begonnen)! Daar gaat al je geld! Aan de andere kant wel blij dat ik waarschijnlijk gewoon een eisprong heb gehad, maar door te laat testen niet heb opgemerkt. Begon me al zorgen te maken dat ik uberhaupt geen eisprong zou krijgen. Volgende keer (14e ronde) toch maar vroeg met testen beginnen.

Groetjes allemaal!
Irene_76

ik dacht dat als je onregelmatig ongi was die test niet betrouwbaar was.
Heb daar niet veel goede dingen verder over gehoord, jullie wel?

Hoi Ireen..

Irritant dat je cyclus nog zo onvoorspelbaar kan zijn dan...terwijl je al in de 14e ronde zit...
Zelf zit ik in de 17e ronde en heb heel in het begin 2 keer ovulatietesten gebruikt...nou ech een rib uit je lijf die dingen...en je hebt er dan ook nog eens zo weinig...begin te vroeg of te laat en het is weer weggegooid geld...
Meet je je temperatuur ook op...
Ik doe dat wel en daarin kan ik wel een eisprong herkennen...misschien doe je het al hoor...maar ik dacht ik zeg het gewoon...wie weet heb je er wel wat aan..
Nou heel veel succes!

Liefs Linnepinnie

Naast de ovulatietest heb ik ook getemperatuurd. Toch vind ik het moeilijk uit mijn temperatuur mijn eisprong af te leiden, want mijn temperatuur schommelt behoorlijk gedurende de cyclus. Ik heb besloten deze maand nog een keer ovulatietesten te gebruiken en dan vroeg te beginnen. Als het deze maand nog steeds niet raak is, ga ik toch maar eens bij de huisarts langs. Mijn man vindt dit een beetje onzin en gelooft dat er niets aan de hand is, aangezienn we al een kindje hebben. Maar ja, ik wil gewoon zeker weten dat er niets aan de hand is!

Groetjes,

Irene

Terug
Bovenaan