Nou ja zeg! Hij kauwt en zuigt op mijn kin!!!

Hallo dames.

sinds een paar dagen begint Stijn als een bezetene op mijn kin te kauwen en te zuigen als ik hem rechtop tegen me aan zet. Dan begin ik vreselijk te lachen, want het kietelt. Het moet toch niet gekker worden met die boef.

Groetjes van Marloes

Hoi Marloes,

Ik hing van de week heel handig (niet dus) over Bas heen (terwijl hij op ons bed lag) om zijn teennageltjes te knippen . Ik vind dat vreselijk moeilijk, want ik ben altijd bang dat ik in zijn teentjes knip.
Hoor ik ineens toch een gesabbel en gezuig. Had meneertje de rits van mijn vest gevonden. Hij zuigt en sabbelt echt op alles! (zie ook het topic 'Hebbes')

Wat is het toch genieten hè?!?

Groetjes,
Karin

hallo marlous,

meryem doet dit ook al een aantal weekjes en ook bij je lippen even proefen of daar een smaakje aanzit en ook pakt ze me met twee handjes vast in mn haren en zuigt en bijt op mn kin, wangen soms zelfs mn neus, haha

groetjes bianca

hoihoi,

ook levi denkt dat echt overal melk uit komt want hij sabbelt en kauwt echt als een bezetene overal op. Gisteren lag hij inderdaad ook zijn rits van zijn jas af te likken maar de mouw van zijn jas schijnt ook erg lekker te zijn.
De oudste 2 kids liggen echt helemaal in een deuk als levi aan hun begint te sabbelen.

groetjes chimene

Hoi Marloes,

Ik ken het verschijnsel, alleen vind Daan onze neus vooral heel lekker.
Dit doet hij al v.a. de geboorte, konden we mooi mee testen of hij honger had, zuigen op de neus is honger, niet zuigen is gewoon zin om te spelen.
Het kriebelt wel heel erg, en vooral nu hij ook nog erbij begint te kwijlen is het niet meer altijd fijn, maar wel leuk om dat snoetje te zien. Een big smile van oor tot oor.

Liefs Saskia

Dylan was van de week te vroeg voor zijn eten wakker geworden. Hij had geen honger maar had geen zin meer om in bed te liggen. Ik wel dus had ik hem naast me neer gelegd. Ik ga boven hem hangen en in zijn nekje blazen dan lacht hij altijd!
Ik kijk met mijn hoofd vlak boven hem naar het resultaat hapt hij ineens mijn neus en begint te sabbelen alsof het een speen is. Lief he

Gr Linda

Terug
Bovenaan