Nou ja zeg. Wat mamma u toch weer bij me heeft gedaan....

A

Anoniem

Guest
ik ben al een aantal weken aan het bellen blazen met mijn mond. Dan is mijn kin heerlijk nat en ook mijn trui en rompertje zijn wel eens vochtig, maar dat ruikt zo lekker vertrouwd. Nu kan ik sinds een paar dagen ook belletjes blazen met mijn neus. Daar ben ik heel trots op. Maar wat denk je? Lig ik heerlijk op schoot met mijn neusje te bubbelen pakt mijn mamma een vel keukenpapier en begint zonder waarschuwing vooraf alles zomaar weg te poetsen. En ik heb er nog wel zo mijn best op gedaan. Ik heb me daar toch hard gehuild.  En op  de commode durfde ze zomaar een pipetje met zoutoplossing in mijn neus te doen. Eerst aan de ene kant en toen aan de andere. Het moet toch niet gekker worden. Doen jullie mamma's dat nou ook?

Groetjes van een verbaasde Stijn

Nou Stijn die mama van jou. Mijn mama doet dat (nog) niet, mara ik kan ook geen belletjes blazen met mijn neus. wel met mijn mond en die veegt ze dan iedere keer weg. Wat mijn mama wel vaak doet is met een wattenstaafje in mijn neus. Wel heel voorzichtig hoor en ze waarschuwt me ook altijd. Mijn mama heeft een hekel aan snotneuzen, zegt ze, die ziet ze op haar werk ook al zo veel.
Ach ja ze moeten toch altijd wat te doen hebben. En als ze mij plagen plaag ik mooi terug. Ik wordt gewoon om 6:00 wakker en wil niet meer slapen HAHA daar hebben ze mooi niet van terug.

groetjes van Vera

Hoi Vera,

mijn mamma maakt mijn neus ook wel eens schoon met een babywattestaafje. Daar doet ze de randjes van mijn oren ook wel eens mee. Niet in mijn oor want dat schijnt niet goed te zijn. Ik ben blij toe, want al dat gefrunnik is niets voor mijn. Ik neem altijd wraak door in bad zo hard te trappelen en te bewegen dat alles echt nat is. Zelfs mamma haar sokken en kleren. En alles wat achter haar staat en natuurlijk het plafond. En als mijn broers aan het voeteneinde staan geef ik ze ook een douche. Want die proberen mamma niet eens tegen te houden met dat gepoets.

Groetjes van Stijn

Hoi Stijn,

heb jij ook al zo'n vervelende mama, nou ik ook hoor. Heb ik net een mooie grote spuugbel geproduceerd komt ze weer met dat doekje aanlopen. En ik maak de bellen nu wel heel mooi met geluid erbij.
Maar ik heb mama vandaag teruggeplaagd want ik heb haar lekker natgeplast toen ze even niet keek bij het verschonen, goed he moet je ook een proberen.

dikke kus van Levi

hoi stijn,

die mama van mij is ook zo,
heb ik een snotebel gaat ze mijn neus schoonmaken.
en als ik zit te kwijlen veegt ze het altijd weg.
ook als ik lekker lig te spelen moeten we naar de winkel.
maar als ik in bad zit spetter ik ook alles onder soms ook mijn kleertjes goed he.
zorg trouwens ook voor lekker veel was alleen van mij heeft ze vaak al een machine vol dat vindt ik ook leuk om te doen.

groetjes samir

Hoi Stijn,

Die moeder van mij begrijpt er ook al helemaal niks van. Ik wil gewoon graag de hele dag iets in mijn mond om lekker op te sabbelen. Nu geeft ze me weleens zo'n raar rubber ding (ze noemt dat een speen) maar doe moet ik dus echt niet! Speelgoed of lapjes zijn wel leuk, maar als ze vallen kan ik ze meestal niet meer vinden.
Veel liever stop ik mijn shirtje in mijn mond! Dat heb ik tenslotte altijd bij de hand.
En weet je wat ze nou van de week deed? Deed ze me een romper met lange mouwen als shirt aan (daaronder nog een romper omdat ik het anders te koud zou krijgen). Ik als een gek dat ding naar mijn mond proberen te trekken!!!!! Ik was het er niet mee eens en heb dat ook laten horen ook.
Uiteindelijk heb ik toch zelf de oplossing bedacht. Ik ben op mijn zij gerold en heb, met veel mieren en pieren, mijn broekspijp in mijn mond weten te stoppen. Mij krijgt ze niet gek!

Groetjes,
Bas

Hoi Bas,

Ja ik vind die speen ook maar een vies ding.
 Ik sabbel   liever aan de pink van mama. Maar dan komt ze gelijk weer met dat ding aan.
Want dat vind ze hygienischer
En ja mijn mama is ook gek op wattenstaafjes voor me neusje en oorschelp. en dan ook nog iedere keer me oogjes schoonmaken met een vochtig verbandje. Ik wordt er turreluurs van. Vind je het gek dat ik dan ga huilen.
die moeders af en toe he

groetjes Merel

hoi Merel,

Mijn mama gaat me 's ochtends wassen met een washandje... Waar dat nou weer voor nodig is..... Ik vind dat helemaal niet lekker en dan   begin ik lekker te gillen... Mama zeg dat ik daar weer lekker schoon van wordt en er lekker van ga ruiken... Ik ga veel liever met papa onder de douche dan kan ik stiekem water drinken..

groetjes Floor

Terug
Bovenaan