A
Anoniem
Guest
Vandaag hadden we een afspraak op het cb..
Mooi toch..zou je denken?????
Ik de hele dag rekening houden met slapen enzo, zodat het een beetje een rustig dagje voor Lieve was..De eerste prikken zou ze nl dan ook krijgen..
Kom ik netjes op tijd bij het cb aan, nadat de oudste twee naar school waren geweest, en ook naar zwemles...
[ Dus al een heel gepuzzel om alles weer te regelen..]
Blijken ze de tijd verkeerd in mijn boekje te hebben vermeld..Oftewel, ik dacht dat ik om 16.00 uur moest, bleek het vanmorgen om elf uur te zijn volgens de computer!!
Maar die mevrouw heeft met mij mondeling de afspraak gemaakt, en in mijn boekje opgeschreven..maar het dus anders in de computer gezet...
Ik sta daar al klaar met de kleine meid uitgekleed en al!!!
Gaat het niet door!!!
Ik baalde natuurlijk flink!
De enige verpleegkundige die er wel was, vond het heel rot..
Maarja, wat heb ik er aan..Lieve wakker gemaakt voor niets..
Nu dus morgenochtend weer terug..FIJN..
Zo zie je maar....denk je dat je een afspraak maakt!!
Even mopperen mag wel he??
Hahahaha!!
Groet R
Mooi toch..zou je denken?????
Ik de hele dag rekening houden met slapen enzo, zodat het een beetje een rustig dagje voor Lieve was..De eerste prikken zou ze nl dan ook krijgen..
Kom ik netjes op tijd bij het cb aan, nadat de oudste twee naar school waren geweest, en ook naar zwemles...
[ Dus al een heel gepuzzel om alles weer te regelen..]
Blijken ze de tijd verkeerd in mijn boekje te hebben vermeld..Oftewel, ik dacht dat ik om 16.00 uur moest, bleek het vanmorgen om elf uur te zijn volgens de computer!!
Maar die mevrouw heeft met mij mondeling de afspraak gemaakt, en in mijn boekje opgeschreven..maar het dus anders in de computer gezet...
Ik sta daar al klaar met de kleine meid uitgekleed en al!!!
Gaat het niet door!!!
Ik baalde natuurlijk flink!
De enige verpleegkundige die er wel was, vond het heel rot..
Maarja, wat heb ik er aan..Lieve wakker gemaakt voor niets..
Nu dus morgenochtend weer terug..FIJN..
Zo zie je maar....denk je dat je een afspraak maakt!!
Even mopperen mag wel he??
Hahahaha!!
Groet R