Nou ja zeg!

A

Anoniem

Guest
Hoi hoi,

Bas slaapt de laatste nachten rampzalig. Wil al heel vroeg een fles en slaapt 's morgens ook niet meer zo lang door. Hij jengelt regelmatig gedurende de nacht.
Gister ging hij een nachtje logeren. Ik had eerlijk tegen mijn vriendin verteld dat het de laatste nachten niet zo lekker liep, maar ze vond het toch goed als hij kwam.
We hebben gister dus heerlijk samen kunnen eten en daarna een nacht heerlijk doorgeslapen (mijn dochter was ook logeren).
Gaan we bas vanmorgen weer ophalen. Blijkt dat hij één keer even heeft geprutteld, maar pas om 7.00 uur zijn flesje wilde en daarna nog even lekker geslapen had.
De rotzak !

Mijn vriendin en haar man hadden het zo leuk gevonden dat hij ook wel een keer een weekend mocht komen.......(duurt vast nog even voordat ik daar aan toe ben).

Nu maar hopen dat hij het vannacht hier ook zo goed doet.

Groetjes, Karin

Hallo

Leuk he wat die kleintjes toch allemaal voor elkaar krijgen.
Onze zoon heeft ook een week lang elke nacht liggen spoken.
Omdat we echt dachten dat hij ergens pijn had zijn we uiteindelijk toch naar de huisarts geweest en wat dacht je ze heeft alles nagekeken en kon niks vinden en wat denk je
daarna slaapt meneer weer lekker door snachts. Hij komt alleen 1 ker voor een flesje, 60 cc, en slaapt dan weer door.
Mama en papa vinden dit natuurlijk wel lekker maar moeten er achteraf toch stiekum wel mee lachen.
Volgende keer gaan we na de 2e nacht meteen naar de huisarts hi,hi

Groetjes bg

hey,ja das wel frustrerend dat je kleine vent bij een ander wel zo goed slaapt...
wij hadden hetzelfde met ons nichtje toen zij vaak kwam logeren,thuis was t altyd mis en bij ons sliep ze de hele nacht door en soms ook echt tot 9;00.
mn zus belde sóchtends altijd effe van hoe is t gegaan..en op t laatst was t al van laat me raden...
dus kan me voorstellen dat je zo iets hebt van groetjes

Terug
Bovenaan