Nou ja!!!!!

A

Anoniem

Guest
Gisteren zat ik met mijn moeder, peettante, Merijn en Siebe op het terras. Siebe heeft nogal de neiging om vreselijk te gaan zitten gillen en aangezien hij een schelle stem heeft, klinkt dat erg hard en dan bedoel ik ook heel erg hard. Zo hard dat het mij na een poosje gewoon begint te irriteren.

Wat gebeurde er nu gisteren. Er zaten buiten ons aan één tafeltje nog twee heren, waarvan van de ene al bekend was dat hij een 'zeikerd' was omdat hij mijn tante een keer heeft gesommeerd om ergens anders te gaan zitten met haar sigaretten, omdat hij er last van had, terwijl ze notabene buiten zaten!! Verder zat er nog een stel met een gehandicapte man en wij dus. We zaten buiten op het terras onder een zonnescherm. Siebe begon op zeker moment te gillen en wat ik ook probeerde door hem af te leiden, hij begon steeds weer opnieuw. Onder dat zonnescherm klonk het nog veel harder. Op zeker moment hoorde ik die ene man zeggen: "Het is toch godnondeju niet normaal!". Daar van gingen mijn haren overeind staan, maar toen trok die man van het stel zijn mond open en ik was gewoonweg perplex want hij zei: "Je moet hem een handjevol  Valium geven, waarop mijn moeder, die niet makkelijk iets zegt, daar op reageerde met de  vraag waar hij de brutaliteit vandaan haalde en we nog de mededeling kregen dat het een kwestie van opvoeden was. NOU JA ZEG, wat een brutaliteit!!! Het enige wat ik nog kon uitbrengen was dat hij die opvoeding blijkbaar wel genoten had ja!!!! Maar niet heus dus. Onbegrijpelijk dat iemand zo kan reageren. Blijkbaar zijn dat mensen die niets gewend zijn en bij het minste geringste al over de flos gaan en hoogstwaarschijnlijk nooit kinderen hebben gehad.

Nou ja, laat ze ook maar, ik weet dat ik er niks aan kan doen en het is gewoon weer een fase, maar dat mensen dat denken oke, maar het dan ook nog uitspreken!!

Een verbouwereerde Fonske.

Nou ja wat belachelijk zeg, waar bemoeien mensen zich mee zeg. Laat hem dan lekker in zijn huis blijven zitten.

Kan me voorstellen dat je er flink van baalde en ff niks terug wist te zeggen.

Ahh joh, het zegt meer over die mensen dan over jullie, moet je maar denken. Jij bent tenminste mans genoeg om je ongenoegen over hun voor je te houden!

Trouwens Stijn gilde laatst op het terras ook alsof hij geknepen werd, haha. Dat mag hij niet van mij. Ik vind het ook niet fijn als er een paar tetterende lui naast mij zitten. Maar dat los je toch samen op, zou je zeggen. Rara lui...

Snel naast je neer leggen, niet over inzitten.

Liefs

Echt belachelijk zeg! Moeten ze lekker thuis blijven, dan hebben ze geen last van andere mensen! Waar haalt ie het lef vandaan! Kan me voorstellen dat je behoorlijk verbouwereerd was. Zou ik ook zijn. En hier nog zo'n ongelofelijke gillerd hoor. Tijs heeft ook een heerlijke schelle stem en soms is het echt niet om aan te horen, zo hard en schel. Je wordt er bijna doof van.

Groetjes,
mv Tijs

Je moet het je vooral niet aantrekken hoor! Je voelt je toch aangevallen, maar ja die man is zelf niet wijs zeg!
Ik hoop dat ik ooit nog eens mans genoeg ben om dat soort mensen ff lik op stuk te geven, maar ik voel me heel snel klein worden onder kritiek...

Liefs Jenneke mv Ivar

Hoi,

Nou wat een kwast zeg! Je hebt soms van doe mensen doe niet begrijpen dat jij het ook niet zo leuk vindt dat je kleine man het terras bij elkaar gilt.

IK had het laatst in Oosterhout met Tess in de Hema, ze huilde of ze afgeslacht werd, echt niet normaal, nou de blikken en opmerkingen waren niet van de lucht. In het restaurant ging er mensen aan een ander tafeltje zitten, maar ze zeiden niets, dat vond ik wel netjes. Ach ik zet me er maar overheen, je doet er niets aan, toch??!!

Knuf voor je kleine giller!

Groetjes Nanda

Sjongejonge!!! Waar bemoeit iemand zich mee zeg!
Ik zou ook des duivels zijn hoor!

Stef heeft ook zo'n periode dat hij steeds gilt en het nergens mee eens is... Ik probeer me er niks van aan te trekken en doe gewoon wat ik wil. Ik kan er tenslotte ook niks aan doen, dus ik blijf er niet voor thuis. Maar wat mensen soms weten te zeggen!! Echt ongelovelijk!!!! Ik zou dus zeker ook een "grote bek" terug geven!

Liefs Annet

Nou zeg, wat een belachelijke vent! Ik zou ook van leer getrokken zijn bij zo'n opmerking!

Isa heeft zo'n periode gehad in onze vakantie. Wij hebben haar toen "gewoon" genegeerd, er geen aandacht aan geschonken en gelukkig was het na de vakantie ook weer over. Ik zou me op een vol terras wel wat opgelaten voelen als ze zo zou gillen maar ik zou het niet pikken dat iemand zich daar tegenaan zou gaan bemoeien!
Dus... goed van je moeder dat ze daar wat van zei!!

Grtz. Poppetje71

Terug
Bovenaan