Nou lekker dan

A

Anoniem

Guest
Heb ik vanmiddag weer getest, negatief. Afgelopen weekend NOD en  geen ongi. Im denk al een paar dagen dat ik zwanger ben. Niet echt klachten maar denk het gewoon en dan nu die test die niet ee wil werken.

Nou dat wordt dus weer afwachten. zucht...................

kom nu maar op met die positieve test.

groetjes mama van jesse

(oja de test was van eigen merk kruidvat en met middag urine, volgens mij ook een beetje te   licht)

zoals jullie begrijpen ben ik er niet van overtuigd dat ik niet zwanger ben.

Hoi hoi, ik ken je gevoel hoor, is inderdaad heel vervelend.
En het zou zo leuk zijn om ook eens op die zwangerlijst te staan!!!
Hee meid,

Laat je het morgen snel weten???
Liefs Annet

Hoi dropke,

Wat balen zeg! Ik hoop voor je dat je snel een positieve test heb. Hier
is het ook nog   rustig op wat bruin bloedverlies van gisteren na.
Heb ook nog steeds goede hoop, net als jij! Vasthouden hoor!

Groeten Tamara

He Meiden,

Balen als je dan maar niet dat gewilde streepje ziet!
Ik ga voor jullie duimen!

Liefs Bibbi

Lief dat jullie met me meeleven. Voel me echt beroerd. Misselijk en moe. Maargoed misschien voor een goed doel en dan is het opeens een stuk minder erg.

Misschien laat ik morgen de dokter wel een testje doen want ik had beginnende blaasontsteking en moest terug komen als het erger werd. Nu klep ik steeds naar de wc de morgen ff laten testen.

Kan hij meteen een zwangerschapstestje doen haha.

groetjes mama van jesse

Nou ik ben nog niets wijzer. Vanochtend urine ingeleverd bj de dokter om op blaasontsteking te laten testen.

Heb meteen gevraagd of ze een zwangerschapstest konden doen. Konden ze wel maar dan moest ik meteen aan de balie betalen en dat was twee keer zo duur als bij de drogist dus raadde ze me aan zelf een test te doen.

Nou ik had dus geen geld bij me en heb nu ook geen ochtend urine meer. Balen dus. Gistermiddag een negatieve test met middagurine.

Wat denken jullie wanneer moet ik weer testen?

groetjes mama van jesse

quote: dropke schreef document.write(friendlyDateTimeFromStr('19-09-2005 16:47:20'));

Heb ik vanmiddag weer getest, negatief. Afgelopen weekend NOD en  geen ongi. Im denk al een paar dagen dat ik zwanger ben. Niet echt klachten maar denk het gewoon en dan nu die test die niet ee wil werken.

Nou dat wordt dus weer afwachten. zucht...................

kom nu maar op met die positieve test.

groetjes mama van jesse

(oja de test was van eigen merk kruidvat en met middag urine, volgens mij ook een beetje te   licht)

zoals jullie begrijpen ben ik er niet van overtuigd dat ik niet zwanger ben.

Hoi,

Wat vervelend zeg, blaasontsteking. Misschien is dat dan wel de reden waarom die test gistermiddag niet helemaal goed was???
Heb je medicijnen gekregen?? Die helpen gelukkig erg snel. Heeft de dokter gezegd dat je gewoon kan testen op een zwangerschap als je blaasontsteking hebt. Je urine is dan anders geconcentreerd. Als ik jou was zou ik er nog een testje tegenaan gooien, vooral omdat je nog niet ongesteld bent.
We horen 't wel
succes!!
Groetjes Rene

Terug
Bovenaan