Nou, leuk hoor, dat babyzwemmen... ;-)

A

Anoniem

Guest
Hallo,

wij zitten op babyzwemmen met Dylano.
Is echt erg leuk, maarrrrrr... We moeten iedere x in het water bellen blazen, zodat ze dat na gaan doen. En nou doet hij het. Erg leuk zou je zeggen, is het ook maar wel, maar er zit een groot nadeel aan: Dylano drinkt zn yoghurt niet meer normaal op. Hij gaat dus in de mok bellen blazen. Met als gevolg dat ik hem zn yogurt met een lepel moet geven. En we waren net zo goed op weg!!

Heeft iemand tips??

Groetjes Debby.

He Debby.
Ohhhhhhhh wat een duveltje is het ook he!!!! Ik heb er wel even om moeten lachen, hoop dat je het niet erg vind. Ik zie die hele film al voor me, hahahaha
Ja ze leren erg snel dingen die je liever niet hebt he!!!

Ik heb niet echt een tip voor je, ik zal gewoon volhouden met uit een bekertje laten drinken.
Succes met bellen blazen Dylano.

X Naomi X

Hoi Naomi,

nee hoor meid, vind het totaal niet erg dat je erom moet lachen. Dat moet ik achteraf ook altijd. Maar op het moment dat het gebeurd, vervloek ik het babyzwemmen een beetje.
Als hij bellen blaast, komt het dus ook in zn  neusje te zitten, en als hij iets niet fijn vind, is het als je in zn neusje moet komen.
Maar goed... we nemen het maar voor lief dan. Als hij nou een paar slokjes normaal van zn yoghurt doet, vind ik het ook nog niet zo erg. Maar bij de 1e slok is het al prijs

Groetjes Debby.

Terug
Bovenaan