nou ligt ze volgens de vk weer goed

A

Anoniem

Guest
vandaag bij vk geweest en die zegt dat ze weer goed ligt
ook de groei vind zij prima
bloeddruk ook goed 110 bij 60
ze zegt de bloeddruk meters in het ziekenhuis niet goed werken
wie moet ik nou geloven
ik hoop dat ze nou blijft liggen want hier wordt ik heel onzeker van
moet alsnog maandag naar het zk voor een groei echo bloedprikken ctg enz enz ik weet eigenlijk niet meer waarom
sterkte allemaalllllllllllllllll marien en het kleine dwarsliggertje 36w6d

Goh dat is ook wat zeg. Jij hebt wel een kleine turner of turnster in je buik zitten! Ik kan me niet voorstellen dat de bloeddruk meters in een ziekenhuis niet goed werken, dat   zou toch een heel slechte zaak zijn. Gelukkig word je nog eens gecontroleerd. Als ik moet kiezen tussen een ziekenhuis of een VK dan heb toch meer vertrouwen in een ziekenhuis...

Hou het goed in de gaten!! De verloskundige zei bij mij namelijk ook steeds dat ze al goed ligt maar dat is helemaal niet waar. Helemaal als ze alleen kunnen voelen zitten ze er snel naast. Ben dus maar blij dat je nog een echo krijgt dan weet je het in ieder geval zeker. Succes!

ja inderdaad ben blij dat ik maandag weer een echo krijg volgens de vk niet nodig
zij zei       had de gyn het echo aparaat op zijn kop
maar goed ik neem aan dat een echo niet liegt
ze ligt al heel lang met haar voetjes op haar voorhoofd vandaar dat ze makkelijk draait denk
hoewel ik voel het draaien wat ze de heletijd doet niet wel het bewegen
maar het is toch een hele draai het lijkt me dat je dat toch voelt
ik voel het alleen dat hoog zit van mij mag ze helemaal dwars gaan liggen misschien krijg ik dan iets meer lucht pufpuf
doei marina

Jouw vk lijkt wat betreft uitspraken op die wat ik had. Die leek ook een lichtelijke afkeer van de medische wereld te hebben.

Ik bedoel eerst werken de bloeddrukmeters in het ziekenhuis niet en nu heeft een arts (die toch net wat langer dan zij gestudeerd heeft en toch echt wel met zo'n ding overweg kan) het echoapparaat op de kop?

Ik zou niet teveel acht slaan op wat ze zegt en lekker uitgaan van de echo die je krijgt. Ze zijn in het ziekenhuis heus wel in staat om te zien hoe je kind ligt, beter dan een VK die alleen haar handen heeft om mee te 'kijken'.

Het zou kunnen dat ze toch gedraaid is, maar wat een muts van een vk (excuse my French) Toen onze beeb zelf gedraaid is met 35 weken heb ik het dus echt wel gevoeld en gezien. Was best pijnlijk. Maar misschien heeft ze het dan toch voor elkaar gekregen om  te draaien als mama het niet merkt haha.
In ieder geval fijn dat je nog een echo krijgt, zowiezo om effe te gluren en natuurlijk kijken naar de positie van je acrobaatje.
Ik had toen wel gevoeld dat beeb gedraaid was, maar vond het toch fijn om zekerheid te krijgen d.m.v. een echo.

Miriam (37+5)

Terug
Bovenaan