nou moe

Nou moe, wat doet m'n lichaam toch gek. Ben nog niet zo heel lang gestopt met de pil maar heb wel een vrij regelmatige cyclus behouden.
Maar nu, ik blijf maar ongi. Elke ochtend denk ik dat het over is maar dan ineens heel hevige krampen en ja hoor, komt het weer. Nu al anderhalve week aan het tobben. Ik ben vandaag een jaar getrouwd en had ik graag gezellig en functioneel willen klussen maar helaas.
Ik hoop dat het snel stopt, dadelijk krijg ik nog een bloedtekort ( geintje)

Ank

Hoi Ank,

Ik heb het ook de afgelopen keer gehad precies 2 weken ongi geweest en echt heel erg dacht ook ik heb straks bloedtekort.
Tegen mij werd gezegd dat ik misschien een miskraam had gehad ook omdat ik zo onwijze kramp in me buik had.
Anders moet je voor de zekerheid even je huisarts bellen.
sterkte ermee ik weet hoe je voelt.

Groetjes
Ellen

Hoi Ank,

Wat balen! Het kan zijn dat je lichaam nog wat in de war is van het stoppen met de pil (ik heb 10 weken lang rondgelopen met pijn en mijn buik en verder alle zwangerschapskwaaltjes die je maar kan verzinnen!). Ik heb begrepen dat dat zelfs kan nadat je een poosje regelmatig bent geweest. Sterkte en als het nog veel langer duurt zou ik inderdaad de huisarts maar eens met een bezoekje vereren!

Kiki

P.S. Hoe lang ben je al gestopt? Ik sinds eind februari, maar daarvoor heb ik niet alle pilletjes netjes genomen (raad ik niemand aan!)...

Hoi Ank,

Ik ben woensdag 12 mei ongi geworden en heb het idee dat het al bijna over is. Wel fijn dan kunnen we morgen (dag 6) in ieder geval klussen.

Maar voor jou vindt ik het wel vervelend hoor. Je wil eigenlijk wel klussen maar een beetje vies nu. Vind ik tenminste wel.

Bedankt voor je reactie op mijn berichtje van 13-05. Het is alweer een tijdje geleden maar toch bedankt. Ik ga nu gauw de laatste berichtjes nog even lezen.

Liefs van Biaggi.

Dag meiden,

Kiki, ik heb in maart m'n laatste pilstip af gemaakt en daarvoor 10 jaar geslikt en in die 10 jaar geen een pilletje vergeten. Mijn lichaam is daar inderdaad op aan het reageren maar het is zo vervelend dat je er geen pijl op kan trekken

Biaggi, wat betreft het klussen is het inderdaad een beetje klote. Voor dat soort vermaak heb ik gewoon te veel pijn in m'n buik op het moment. Normaal gesproken heb ik juist in deze periode altijd heel veel zin, stom hè? Onder de douche moet het dan soms wel kunnen, ogen dicht en klussen maar. Ba ba, als ik dit nu lees denk ik echt, wat ben ik nou voor een viespeuk en mijn man helemaal hihihi.

Dames, Tot 'schrijfs'

Liefs, Ank

Terug
Bovenaan