nou moe

Het is wat hier.
Elke keer word ik weer van het forum af geknikkerd. Vervolgens kom ik er dan ook weer heel lang niet op, lastig is dat. Ook als je net hebt gereageerd op iemand word ik eraf gegooit en ben ik mijn reactie ook weer kwijt. Het 'vernieuwen' boven in werk bij mij maar heel zelden. We zitten er gewoon met te veel dames achter maar het is ook zo leuk!!!

Doei (ik denk dat ik nu weer gelanceerd ga worden namelijk)

Ank

Hoi ik had het afgelopen dinsdag heel erg, ik ga dan maar weer even iets anders doen en probeer het later weer.
het is wel heel erg irri. als je net je hele ziel en zaligheid in een reactie hebt staan en dan zet ie ´m er niet op.
of je leest de reacties op een bericht endan wil ie niet meer naar de hoofdpagina terug.
dat browser vernieuwen slaat volgens mij nergens op.het vervelende is dat ik gewoon geen verbinding met internet meer heb op dat moment.
leuk idee om een forum te starten voor hen die steeds van de site worden gekickt.

Jeanette

Jeanette

ja, dat heb ik nou ook steeds,heel irri.en vooral als je een reactie wilt sturen. bovendien ben ik ook steed mijn berichtje kwijt zodat ik dan weer geen reacties kan lezen! gelukkig vind ik ze uiteindelijk wel weer terug,maar je wordt er niet blij van!

Terug
Bovenaan