Nou snap ik er echt niets meer van! HELP!

A

Anoniem

Guest
Hoi allemaal,
Heb even raad nodig,
Was vorige week 2 dagen overtijd, maar op donderdag toch ongi geworden.
Maar dat was niet veel, en best wel donker van kleur, en vrijdag morgen is het eigenlijk al gestopt, en in de middag was het helmaal over.
Dus in feite maar anderhalve dag ongi geweest en dat was ook nog te verwaarlozen.
Weten jullie of ik nu wel of niet ongi geweest ben, omdat het donker bloed is geweest en niet heeft doorgezet?
Tot nu is er niks meer te zien.
Tijdens de normale menstruatie was is het een dag of 3 en ook niet veel, maar dit is niet normaal.
Moet ik nu toch gaan testen, of maar afwachten.
Heb voor de rest nergens meer   last van, of andere symptomen.
Dit is ronde  2 en 1e kindje,
Elke raad is welkom!
Groetjes Picasso

Hoi Picasso,

Als ik jou was zou ik maar effe een testje doen. Ik weet het natuurlijk niet zeker, maar het lijkt me sterk dat dat een normale menstruatie is. Het kan natuurlijk ook zijn dat je net zwanger bent en dat dit een innestelingsbloeding is... Maar daar kan je alleen achter komen door te testen. Dus ik zou zeggen; niet zo met die onzekerheid blijven zitten en testen maar!!

Heel veel succes en laat effe horen wat de test heeft aangegeven!

Groetjes Jenny

Hoi Meis,
Ben je misschien net gestopt met de pil??? dan is je menstruatie misschien nog niet zo goed op gang gekomen.
Vervelend he, die onzekerheid, succes ermee.
Liefs Rene (5w+2dgn)

Hoi Rene en Vlindertje
Ja, dit is pas ronde 2 om op de vraag van Rene terug te komen( nog proficiat met jullie zwangerschap, te gek!)
Maar de vorige maand was het wel "normaal".
Dus dit is geen normaal verschijnsel.
Hoop natuurlijk dat ik zwanger ben, en ga de raad van vlindertje toch maar opvolgen en   van de week ff testen.
Hoop ook dat vlindertje gelijk heefft en t   geen normale menstruatie is.
Laat t jullie weten,
thx en groetjes Picasso

Terug
Bovenaan