Nou, vandaag geen late voeding meer....spannend!!

Hoidiehoi!

Nou, vandaag zijn we gaan proberen om de late voeding (de 4e fles) te laten vervallen...
We hebben Stef vaochtend een fles gegeven van 210 cc (om 09.00) en om 11.00 een fruithapje. Om 14.30 kreeg hij weer een fles en om ongeveer  18.00 een groentehap. Om 20.00 heeft hij een fles van 210 cc+rijstebloem gehad en vanaf 21.00 ligt hij in bed... Ben benieuwd of hij nu gewoon de nacht gaat doorslapen en hoe laat hij wakker gaat worden morgenochtend.... Spannend hoor! Nou ja, vandaag ging in ieder geval goed met alle voedingstijden, dus we gaan het wel zien allemaal....

Iemand nog opbeurende verhalen voor me???
Liefs Annet
P.s. Stef is nu 6 maanden en 9 dagen...

Nou , dat is toevallig. Ik dacht ook: Laat ik 'm 's doorslapen, kijken wat er gebeurd.
Hij werd om 1.30 alsnog wakker voor een voeding, maar daarna door tot 7.00.
Dus in plaats van 23.00 en 5.00 nu 1x om 1.30uur. Beetje rare manier van nachtvoedingen afbouwen, maar volgens mij kan dat best zo.
Hoe is jouw nacht verlopen?
Liefs Nelleke

Hoi hoi

Nou, wij mogen eigenlijk helemaaal niet klagen...
Stef werd vanochtend om 07.00 wakker, maar na zijn speentje gegeven te hebben, sliep hij nog even door tot 08.00! Best aardig dua. Ik vrees alleen dat mijn uitslaapdagen geteld zijn... haha In ieder geval ging het dus eigenlijk hartstikke goed. Nu alleen nog een beetje uitzoeken hoe we al die voedingen over de dag gaan verspreiden zondar dat hij om 18.00 al naar bed moet... haha Iemand tips??

Liefs Annet

Ha Annet!

Ik heb het met Thomas echt getroffen wat slaap betreft. Slaapt al vanaf (denk ik) week 8 de hele nacht door. En ik moet eerlijk zeggen dat hij ons in die bijna 7 maanden nog geen 5 x wakker heeft gemaakt s'nachts . Wij hebben bij Thomas ook sinds kort de fles van 15:00 eruit gehaald omdat we het idee hadden, net als veel andere ouders, dat we de hele dag door eten naar binnen aan het schuiven waren. Schema is nu ongeveer:
07:00 250 opvolgmelk
09:30 stuk liga en 125 diksap
12:00 220 opvolgmelk
14:30 200 fruithap
17:00 groentehap 200
18:30 200 opvolgmelk met nutrix

Daarna gaat ie lekker zijn bedje in en horen we hem pas de volgende ochtend weer kwebbelen. Wij hebben het idee dat ie dit ritme wel prettig vind ook. Succes ermee.

-X- Marieke

Terug
Bovenaan