nou waarschijnlijk al voor weeen

he meiden, ik heb sinds gister middag af en toe last van zeurende onder rug lijkt net of ik ongesteld moet worden, waarschijnlijk voor weeen, ben nu 38 +2 dus zou mogelijk zijn, enigste is dat de kleine nog niet volledig is ingedaald dus hoop snel dat de uk wel in gaat dalen. moet er wel bij zeggen dat het onze 2 de wordt dus kan het nog dat ze later gaan indalen?

Ik moet ook in het ziekenhuis bevallen aangezien ik gbs heb = streptokokken dus moet tijdens de bevalling aan een antibiotica infuus, helaas maja liefst zou ik in het geboorte hotel willen bevallen maja dat liedje gaat niet door, gelukkig mag ik wel hopenlijk snel naar huis , licht eraan wat de kinder arts zegt.

Maar hoelang kan voor weeen duren , ik kan het helaas dat van onze dochter niet meer herrineren.

liefs

hoi hoi,

ik ben nu 39.3wk zwanger en heb al vanaf 36 weken voorweeen.
dit is ook onze tweede en ze ligt al vanaf 34 weken ingedaald.
ik heb toen het zh gebeld en die zeiden dat je een paar weken voorweeen kan hebben vooral bij een tweede.

ja kweet niet heb gister middag een uur lang om de 10 minuten echte weeen gehad, daarna niks meer, me lichaam is lekker bezig zeg pfff.

maja we wachten het af

Die voorweeen zijn geen pretje ik ben 31 weken en heb ze geregeld. Mijn gyn zegt dat mijn lichaam zich voorbereid ze zetten ook niet door en zijn vaak na een warme douche ook weer verdwenen. Hopelijk word je kleine snel geboren die weeen zijn toch het mindere van zwanger zijn. Maar je krijgt er wel iets super moois voor terug!

Terug
Bovenaan