Nou? Wat vinden jullie van mijn nieuwe stoel???

A

Anoniem

Guest

Hallo vriendjes en vriendinnetjes.
Mamma heeft voor mij een mooie "eigen" stoel gekocht. Ik ben er heel blij mee, alleen weet ik nog niet zo goed hoe ik er zelf in moet gaan zitten. Da's best lastig hoor. Ik ga er voor staan en "duik" erin, maar dan lig ik op de grond met mijn hoofd in de stoel.

Gelukkig helpt mamma mij vaak even  en dan zit ik heerlijk een boekje te lezen of de Teletubbies te kijken.

(ik heb ook nieuwe en hele goeie schoenen, mooi hè?)

Nou? Wat vinden jullie ervan? Mooi hè?

Groetjes van Tygo

Helemaal top Tygo! Je hebt inderdaad supercoole schoenen aan. Mijn mamma vind dat ik eerst moet lopen, dus ik moet nog even wachten voor ik zulke gave dingen krijg!
Ik heb ook zo'n soort stoel. Alleen dan een rooie. Op deze foto keek ik ook naar de Teletubbies. En ik weet ook nog niet hoe ik erin moet hoor. En eruit is heel makkelijk. Gewoon jezelf een plank maken en je laten vallen. Die mamma's van ons zijn toch schijters dus die vangen ons steeds wel weer op. handig toch!
Mazzel!!

Ja zeg!!! Jij hobt ook een mooie stoel daar!!! Wat een mooie kleur!! En inderdaad, wat je zegt: eruit is makkelijker dan er in te komen, maar dat leren we vast heel gauw.

Groetjes van Tygo

Hee Tycho!!!

Hij is echt gaaf hoor jouw stoel, heeft je mama goed geregeld met die mevrouw van marktplaats!!

Ook heb zo'n stoel alleen de mijne is lime. Ik vind het ook wellastig hoor om er in te gaan zitten maar mn mama is zo lief om me steeds te helpen, en als ik er uit wil laat ik me gewoon vallen!

Hier ben ik in mn stoel!!!

high five van mike

Hé Tygo
Cool he zo'n stoel, ik heb een rode.
Maar je kunt hem op heel veel manieren gebruiken hoor, hij staat hier nooit op 1 plaats.

Kijk hier ben ik op m'n stoel. Hij staat verkeerd zei mama steeds. Pff ik snap niet wat ze bedoelde hoor, hij zit prima zo

hay
jij hebt ook al zo'n vet coolle stoel
ik ook , wie niet hier haha op het forum?? hij zit lekker he??
liefs x annique

Hee Tygo,

ik heb toevallig gisteren ook zo'n stoel gekregen voor mijn verjaardag.Morgen maakt mama er foto's van als ik er in zit,kan jij hem ook zien.Ik vind die van jou ook heel erg gaaf!!

Liefs Tess

Hey wat stoer zeg dat jullie zow goed in jullie stoeltjes kunnen zitten hoor hihihi....geweldig...

veel zitplezier

liefs denise

Terug
Bovenaan