Nou we zijn dus nu definief verhuisd!

Hoi dames,

We zijn nu dus bij de mamaclubs bij zwanger verwijderd. Werden er eindelijk weer wat berichtjes geplaatst kunnen we er niet meer bij! Hopelijk komt hier toch weer even wat leven in de brouwerij.

Moet ik maar even een vraag verzinnen om wat reacties te ontlokken ;-)
Ehm...... slapen alle kindjes al door 's nachts?

Die kleine van ons sliep al door van de 5½ week. Helaas komt hij weer 's nachts sinds de afgelopen 3 nachten. Ben er niet zo blij mee. En honger heeft hij niet, want ik maak maar een kleine fles klaar en daarvan drinkt hij niet eens alles op. Dus als hij vannacht komt dat denk ik dat ik maar geen fles meer klaar maak. Straks went hij er weer aan.....Zucht!!!

Groetjes Corina

Nou ik houd het allemaal goed in de gaten hier hoor Corina, dus ik blijf ook nog even!! Hihi.
Nienke sliep door toen ze een week of 7 was. ze krijgt nu om 10u haar laatste voeding en om 7 u moet ik haar wakker maken. In het weekend kunnen we haar laten slapen s morgens en dan word ze rond half 9 wakker. Heerlijk dus!!
Wat balen dat hij bij jullie nu weer komt s nachts. Tip, geef niet te snel toe om de voeding te geven hoor, ze weten t zooo goed. Dit kan even een periode zijn van een paar dgn. Wij kennen zoiets van Nienke; ze ging na de fles van 10 u naar bed, nou klaar wakker was ze! Ze kon het een uur vol houden door te kraaien/gillen en ook te jengelen. Dit heeft ruim n week geduurd en nu is t weer over...
Succes er mee in ieder geval.
En ik ben benieuwd wie het volgende verhaaltje hier schrijft!!
Groetjes Ing (moeder van o.a. Nienke 15 okt )

Hoi Ing.

Nou vannacht kwam meneer weer om 3 uur. Ik heb hem er even uitgepakt. Even met hem gekroelt en hem toen weer weggelegd (zonder fles!). De 1e 10 minuten was hij stil. Ik dacht al; dat gaat makkelijk! Maar helaas te vroeg gejuicht. Na weer 5 min ben ik even zijn speentje gaan geven, maar dat hielp niets. Toen heeft hij 20 min liggen huilen en kwam het eerste rustmoment. Hij is toen 10 min stil geweest. Toen weer 2 min gehuild en toen is ie weer in slaap gevallen. Ik heb gewonnen! haha
En meneertje sliep toen door tot 8 uur vanmorgen, dus honger was het zeker niet!
Dus als hij vannacht komt, maar weer even met kromme tenen in bed liggen, maar ik probeer dit wel even door te zetten. Heb weinig zin om hem weer aan een nachtvoeding te gaan wennen.

Groetjes Corina

ps, ja ik ben ook benieuwd of er nog meer verhaaltjes komen ;-)

Hoi iedereen,

Laat ik ook maar eens weer reageren. Eline slaapt sinds dat ze een paar weken was van twaalf tot half negen. De laatste dagen is ze 's nachts wel een paar keer wakker, afgelopen nacht heb ik de mouwen aan haar slaapzak gedaan en vanacht heeft ze van half 12 tot kwart over 8 geslapen! Ik blij en Eline blij.

Ze is 's avonds wel meer wakker dan overdag. Zo slaapt ze tussen 8 en 10 nauwelijks. Meer nachtbrakers?

Leuk friezinne82 dat je er ook weer bent!
Nachtbraker niet maar wel s avonds... Hoe doen jullie dat nou? Nienke zit met haar voedeingen door de weeks op 7,11,3,half 7,10 uur en dat gaat goed. Ze slaapt: na de fles v 7 uur naar bed tot 10 u dan van 12 tot half 3, dan van 5 tot 6.. en dan is ze beneden en slaapt ze een hazenslaapje meestal rond 8 u in haar stoeltje van n kwartiertje of half uurtje.
Gaan ze van jullie s avonds nu naar bed en haal je ze eruit voor de laatste voeding?? We modderen zo maar wat aan op de avond. Echt vervelend is ze niet hoor maar ben zo bang dat ze er aan went en straks een kindje is wat pas om half 11 kan slapen...
Tips, ideeen????
Welkom!
Groetjes Ing.

Hoi Ing.

Bij ons gaat Jelte 's avonds gewoon naar bed ja. Hij krijgt tussen half 8 en half 9 naar bed. En dan om 11 uur haal ik hem uit bed voor de laatste voeding.
Denk dat dat wennen om 's avonds lang op te zijn wel mee valt hoor. Maar waarom leg je haar 's avonds niet gewoon in bed om 8 uur. Misschien dat ze dan wel slaapt?

Groetjes Corina

Ja, ik denk dat ik het gewoon s moet proberen maar aangezien dat ze s avonds maar n klein half uurtje slaapt... Maar miss komt dit ook wel door alle geluidjes, tv enzo en licht natuurlijk. Ik ben ook n beetje bang dat ze dan miss s nachts, eind vd nacht komt omdat ze klaar is met slapen?? Ik moet vanmi weer naar t consu bureau dus ik zal s horen. Maar zoals jij t doet moet ik anders gewoon maar s proberen... Dank voor je tip!

Terug
Bovenaan