nou wel of niet?

A

Anoniem

Guest
Dag allemaal,

Weer terug van weg geweest...
Wilde het 'echte' zwanger worden even uit m'n hoofd zetten en proberen er nietteveel mee bezig te zijn. Op zich is dit wel prima gelukt alleen heb ik nu weer twijfels:

Ik ben afgelopen vrijdagmiddag op de 26e dag (normaal op of na de 29e) ongesteld geworden...Heb t/m zaterdag even flink gevloeid en nu is het alweer weg, wat moet ik er nu van denken. Toch maar een menstruatie en op naar de volgende ronde???

Graag jullie mening, ik moet ff uit die onzekerheid!!

Greetz A M T B

Hey hallo!

Je wilde het 'echte' zwanger worden even uit je hoofd zetten, maar zodra je dit hebt, dan weet je het ff niet meer.

Ik kan het me HELEMAAL voorstellen. Je kan niet een 'knopje' uitzetten van wel/niet zwanger worden. Je wilt zwanger worden of niet.... Links of rechts...

Bedoel het uiteraard niet onaardig hoor, maar ik denk dat je er gewoon weer voor wilt gaan. Je wilt toch graag zwanger raken!?

Ik ook namelijk! Ben net gestopt in juni (pil), maar ik ben ook zooo benieuwd of het ons 'gelijk' gaat lukken, of dat het een aantal rondes kost.... Je weet het niet, maar als je iets wilt, moet je er gewoon HELEMAAL voor gaan, of doe het niet.

Succes!!

Liefs,

Erretje

Terug
Bovenaan