NOU WORD DIE HELEMAAL MOOI!!!

A

Anoniem

Guest
he meiden

Liggen we gisteren in bed, niks aan de hand. hij legt zn hand op mn buik.
"misschien groeit er nu wel een kindje" zegt ie. ik helemaal blij dat ie met me meeleeft.
maar... "want dit is onze eerste keer dat we het ook voor de echt doen" zegt hij....

BEN G*DVERDOMME AL 2 JAAR MET DE PIL GETOPT!. O wat was ik gepikeert.

normaal gesproken hield ik zeker rekening met mn ei, ondanks mn onregelmatige cyclus. maar zei hem niets omdat ie het dan niet leuk vind en het een moetje is.
deze maand hebben we het elke dag gedaan omdat ik daarop aandrong want ik vind dat we wel lang genoeg bezig waren.

argggggg mannen!
kan m wel wurgen, maar dan krijg ik nooit een babe...

esther

hoi esther

Ja mannnen kunnen soms lekker uit de bocht komen,snap dat je gepikeert was ja,hoop dat je nu weer wat gekalmeerd bent zodat je weer lekker door kan gaan waar je mee bezig was.wat was zijn reactie daarop trouwens toen je dat zei groetjes wendy

he wendy

niet zo heel veel, had geen zin in een discussie. heb me omgedraaid.
met de hele maand bedoel ik eigenlijk de hele vruchtbare week. (een hele maand is wel erg intensief haha)

normaal gesproken is ie wel lief hoor, misschien vind hij het ook allemaal wel spannend. nog 5 dagen tot mn nod.

ik vind het gewoon allemaal wat lang duren, het bekende verhaal. in mn omgeving zijn er al 3 kids bij sinds we gestopt zijn met de pil. (allemaal in de zelfde maand gestopt)
we zijn nog jong zegt iedereendan, ja en?

maargoed, ik heb hem uitgelegt dat ik weldegelijk elke maadn bezig ben met zwanger worden en eieren en red devils. hij natuurlijk veel minder. snap t ook wel.

liefs esther

Terug
Bovenaan