Nou zeg!...wat is dit voor rare maand?

A

Anoniem

Guest
He meiden, zit het in de lucht ofzo? Ik lees veel verhalen over een paar dagen voor NOD al wat bloed, dan weer niks en dan toch ongi. Laat het nu bij mij ook gebeuren! Eigenlijk pas woensdag NOD maar vorige week donderdag al wat bruine afscheiding en weer weg. Nu sinds gister wat slijm met sliertje bloed, dus ik dacht wat vroeg! Trok de tampons al weer uit de kast en rugpijn. Maar vandaag is alles weer weg en helder slijm. Ik snap er echt niets meer van. Vanmorgen toch getest en negatief. Wat is dit toch??

Hay meisie!!

Jakkes, wat een onzekerheid! Toen ik zwanger was leek het wel of mijn lichaam wel probeerde ongesteld te worden omdat ik die buikpijn had......ik liep ook al met maandverband om.............toch bleek ik 2 keer zwanger te zijn!

Ik hoop voor jou dat dat nu bij jou ook zo is xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Hou je ons op de hoogte?

xxxxxxxxxxxxxx

Heey meid,

Is idd erg raar ja! Ik denk dat je toch vanuit moet gaan dat je ongi word, al kan je zwanger zijn. Denk zelf dat de kans dat je ongi word groter is dan een zwangerschap. Balen is dat he!!! Ook bij mij gaat het raar, ik verlies na het vrijen steeds bloed. Zodra het sperma eruit is is het over, maar ik snap daar ook niks van. Het gaat deze maand idd erg raar bij iedereen. En ook weinig positieve testen tot nu toe.

Ik hoop voor je dat je snel duidelijkheid krijgt!!
Liefs ciomama

Zou het sperma van je man niet donker gekleurt zijn? Klinkt misschien gek, maar mijn man heeft dat ook een keer gehad. We schrokken ons kapot, leek wel soort bloederig bruin, maar gelukkig was dat wel weer vrij snel weg, wat het geweest is weten we ook niet.

Wat een vreemde maand, meiden... Allemaal vreemde verhalen... Ik kan je helaas niet helpen..
Woensdag nog eens testen? Hopelijk hebben we dan beide een positieve test!!

Terug
Bovenaan