@nouky11 (over een 2de keer keizersnede)

Hoi,
Ik las je bericht over je 3de keizersnede.
Ik ben erg benieuwd naar je ervaringen na de tweede als je al een ukkie rond hebt lopen. Onze oudste is ruim 2 als onze tweede zoon (waarschijnlijk) met een keizersnede wordt geboren.
Heb je tips voor me?
Mijn man is als het goed is de eerste week thuis en mijn moeder heeft aangeboden de tweede week haar vakantie op te nemen zodat ze me kan helpen.
Ik hoor graag van je

Hoi mamaikke, ik had al gereageert in het andere topic, deze heb ik even over het hoofd gezien haha! Mijn man heeft bij de tweede de eerste week gewoon gewerkt tijdens de uren dat de kraamzorg er was en daarna een week vakantie gehad. Die hulp had ik toen ook wel nodig. Zoals ik al schreef heb ik mijn oudste tijdens de zwangerschap wel al wat dingetjes geleerd om het allemaal wat makkelijker te maken voor daarna. Ze kon zichzelf dus al redelijk aankleden, zelf via een opstapje op de commode klauteren en in haar bedje. Ze is trouwens daarna ook vrij snel naar een groot bed gegaan. Alleen dingen als in bad doen en zo ging erg moeilijk. Het herstel is ook elke keer anders en voor iedereen verschillend. Bij mij ging het gelukkig heel goed de eerste twee keer maar dat moet ik nu dus ook maar afwachten. Mijn oudste kinderen zijn nu 7 en 5 en kunnen gelukkig al een hoop zelf. Probeer zeker in je kraamweek genoeg rust te nemen en ook echt even een dutje te doen 's middags, des te sneller ben je weer op de been. Mocht je nog vragen hebben hoor ik het wel!

Terug
Bovenaan