Dank jullie wel voor jullie reacties dames,
ja ik ben vollop aan het genieten maar moet zeggen het is best zwaar als je nog een peuter hebt lopen van 16mnd. ' s middags doe ik nog wel steeds een dutje als de kinderen slapen( ff bijtanken).
De bevalling is echt super snel gegaan ik was op donderdag 27\12 gestript met 2 cm.
De volgende dag had ik veel harde buiken en kreeg ik op 16uur een hevige wee. een uur later weer. daarna kwamen ze om het half uur maar ze waren heeeeel goed op te vangen. om 20.30uur kwamen de weeen regelmatiger iedere 10 min. pas om 21.00 kwamen ze iedere 2, 3 min en duurde ze een minuut. maar ik dacht bij mezelf dit gaat vast nog lang duren dus ik bel de vk nog niet. om 23.00 uur belde ik toch maar de vk omdat de weeen veel krachtiger werden, deze vertelde me dat zre later wel ff langs zou komen, (ik d8 ooooh nee dat gaat vast weer een uur duren) dus ik stapte onder de douche omde weeen beter op te kunnen vangen> Ik had net 2 weeen opgevangen of ik kon weer in mijn badjas kruipen want de vk was toch maar meteen gekomen, ik ging op bed liggen en ze vertelde me dat ik 4cn ontssluiting had en dat ze mijn vliezen ging breken nou geloof me dat was iet prettig de weeeen waren opeens zoooo heftifg dat ik dacht dat6 ik doodging en het ergste was ik moest nog in de auto naar het zh (ivm mijn striptekokkenbacterie) omdat de vk had gezegt dat ik al snel zou bevallen, omdat mijn man mijn zoontje nog weg moest brengen ging ik bij de vk in de auto. de vk vloog echt over de snelweg omdat ik al snel zei dat ik persdrang had, ze reed door rood en ik kon mijn mond niet dichthouden en riep (of eigenlijk sreeuwde) ik steeds dat de baby kwam. bij het ziekenhuis aangekoken durfde ik niet de auto uit omdat ik echt het gevoel had dat het hoofje dan zou komen hahahaha. uiteindelijk toch uit de autop gekropen en snel via de lift naar de verloskamer gelopen. daar aangekomen om 23.45uur toen ik ging liggen mocht ik gelijk gaan persen ik had volledige ontsluiting. na 4 persweeen werdt NOUR om 23.55uur geboren.
echt zon supersnelle bevalling had ik niet verwacht, bij de eerste deed ik er 23uur over en was het een inleiding.
vandaag 2weken later voel ik me weer de oude alsof ik nooit ben bevallen.
Ik ben vooral b;lij dat ik af ben van mijn aambeien dat was de grootste ramp na de bevalling, daar had ik nog 4dagen last van, niet kunnen zitten is echt een ramp.
maar ja het is voorbij en ik heb een prachtige dochter.
Nour is een arabische naam en het betekent het licht. je spreekt Nour uit als Noor.
Dikke kus van ons