nov mama

ook ik mag mij eindelijk bij jullie toevoegen. na anderhalf jaar ben ik eindelijk zwanger geworden met behulp van clomid. ik moest anders volgende maand met spuiten beginnen.
ik heb 3 testen gedaan alle drie meteen een positieve uitslag, begin het nu wat te geloven.
ik heb gelukkig ook niet zoveel last van kwaaltjes, maar dat kan nog komen.
volgens mijn berekening ben ik nu 7 weken zwanger, maar ik kan pas 15 april bij de gynacoloog terecht en dar duurt nog zo..........................................LANG/

groetjes

kei mooi dat je na anderhalf jaar toch zwanger bent..
ik kan je maar een tip geven om de tijd tot 15 april door te komen...
genieten, genieten en nog eens genieten..
groetjes milenne

Gefeliciteerd dat je zwanger bent!
Ik snap dat je helemaal toe leeft naar 15 april, na anderhalf jaar in spanning zitten kan je het haast niet geloven, maar geniet er toch maar lekker van!

Liefs Willeke

Hee Silke82

Gefeliciteerd met je zwangerschap, kan me voorstellen dat je 15 april erg ver vind. Te vroeg is ook niet altijd goed maar met 15 april ben je ongeveer 10 a 11 weken volgens mij. Ze laten je wel in spanning zeg. Ik hoop toch dat je tot die tijd kan genieten.

Misschien een tip maar weet niet of het nog kan werken.

Een kennis van mij had gezegd dat ze niet wist hoeveel weken ze was zodat ze eerder een echo kon krijgen. Maar ik weet niet of dat bij jou ook kan werken.

Ik zit nu zelf ook lang te wachten op een echo (die is nu aankomende week maar het heeft wel even geduurd) toch gaat de tijd sneller dan je denkt.

Gr.

hoi hoi

gefeliciteerd!
wachten duurt lang he voor je eerste echo mag zelf 3 april eindelijk maar lijkt eindeloos te duren.
kan je niet echt tips geven om de tijd door te komen ik heb zelf geprobeerd er niet te erg mee bezig te zijn(werkte ook niet echt)

groetjes je  naam genoot silke28.

Hoi hoi

geweldig dat je zwanger bent ik ben nu zelf 7 weken en 3 dagen. Ik krijg ook 15 april een echo had graag iets eerder gehad ( ook omdat ik vorig jaar ene miskraam heb gehad ) maar voel me nu anders dus daar hou ik   me aan vast! tel de dagen net als jou!

groetjes

ook ik heb pas laat de termijn echo, 22 april en 23 april naar de verloskundige, dan zijn we ongeveer 9 weken.
het wachten duurt idd erg lang, heb afgelopen jaar ook een miskraam gehad, dus vindt het allemaal erg spannend.

groetjes diana

Terug
Bovenaan