nov start met iui, wie heeft hier een positief bericht over?

hoi damens

laatst heb ik een topic geopend over wie er spontaan zwanger is geraakt na een kijkoperatie.
ik hoop natuurlijk dat de meeste van jullie gewoon spontaan zwanger zijn geraakt. helaas is dat niet voor iedereen weg gelegd en net zoals ik nu aan iui gaat beginnen. ik lees er hier en daar wel veel over maar ik ben toch echt benieuwd wie van jullie zwanger is geraakt door iui.
het slagingspercentage ligt namelijk niet zo hoog en ben er ook niet helemaal zeker van dat dit gaat lukken dus wat positieve vehalen kan ik wel gebruiken.

groetjes kim
 
hoi hummer,

Ik ben niet op de natuurlijk manier zwanger geraakt, niet via iui, maar wel via icsi. Mijn nichtje is wel zwanger geraakt via iui maar heeft wel lang geduurt, het slagingspercentage is vrij laag, maar wel mogelijk.

Bij mij was iui en ivf geen optie, onze laatste kans was icsi en ben bij de eerste behandeling zwanger geraakt. Ben nu 11 weken.

groetjs daisy

11w
 
hoi daisy
ik weet dat het percentage niet hoogt ligt dus ik ben er ook niet helemaal van overtuigd dus een positief bericht is al een geruststeling.

gefeliciteerd met je zwangerschap geniet ervan

groetjes kim
 
Hoi Hummer,

Ik weet niet of je inmiddels met de behandeling gestart bent. Maar toch even een reactie,

Ikzelf ben na 4 jaar behandeling zwanger geraakt met ivf-imsi behandeling. Mijn gynaecoloog vond dat ik met IUI verder moest gaan, maar de slagingspercentage is zo laag, en ik had het helemaal gehad, was depressief en kon het niet meer aan. Toen besloot ik dat iui voor mij geen optie meer was, en heb IVF geeist. Maar dat ging niet door. Ben toen in Belgie geweest, en daar kon het dus wel. Terug in Nederland, heb ik dit besproken met me gynaecoloog, en toen kon het ineens wel????????

Wat ik bedoel is, doe het jezelf niet aan met al die klote behandelingen, geloof me ik heb bijna alles gehad! Ga voor de hoogste slagingspercentage, ga voor IVF!!!!

Ik wens je heel veel succes en sterkte, het is je van harte gegund meid.
 
Terug
Bovenaan