Nova????

A

Anoniem

Guest
Hoi Nova,

Ik wilde je nog wat vragen over de geboortebedankjes. Ik kon nergens die kleine balonnen vinden, weet je nog waar jij die vandaan had? Heb je misschien een adres voor mij, zodat ik contact met die zaak op kan nemen.

Alvast bedankt voor de moeite

Mniek31

Hallo,

Ik zag per toeval je oproepje weer staan. Ik heb die dingen in een speelgoedwinkel die tevens ook een soort van kraamcadeau-afdeling heeft in Belgie gekocht. In Zelzate om precies te zijn. Mocht je toevallig hier wel eens in de buurt komen dan wil ik het je nog wel wat verder uitleggen, maar ik denk dat dat voor jullie veel te ver weg is.(wij wonen in een uithoek)  Laat me maar weer wat weten.

Groetjes Nova

He...

Ik heb ze gevonden. Ik heb nog eens voor je op google gekeken. Je kunt ze vinden op www.ooievaarslijn.nl. In het linkse vak zie je staan balonnen. Die klik je aan en dan zie je ballon qualatex en die is het. Je kunt ze daar bestellen.

Succes ermee!!!
Groetjes Nova

He Nova,

Ja ik was al bang dat je niet meer actief op het forum was..enne als ik eenmaal iets in mijn hoofd heb gehaald, dan wil ik het ook perse!! Dus hartstikke bedankt voor je reactie!
Ik ga meteen kijken op die site!!

Nogmaals bedankt...en ik hoop dat alles goed met je is!

Groetjes Mniek31

PS je heb wel gelijk hoor, Belgie is niet echt dichtbij, zeker een uur rijden, maar als ik ze kan bestellen, is dat een mooie optie

Hier ben ik nog eens. Ik heb nog even een opmerking. Ik zag opeens dat het bij hun ging om hele grote balonnen. Ik heb ze namelijk in het klein. Ongeveer 10 bij 20 als ze opgeblazen zijn. Ik heb nog wel een andere site gevonden waar ook dat soort balonnetjes te verkrijgen zijn. www.sweetmemories.nl. Misschien dat je daar meer aan hebt. Ik zag er niet bij staan hoe groot ze zijn maar er is vast wel ergens een telefoonnummer te vinden denk ik.

Met mij gaat alles goed hoor. Ik hoop met jou ook. Hoe ver ben je inmiddels.
Groetjes Nova

Terug
Bovenaan