Novalac novarice, koemelkallergie? Help

<p>Iemand hier ervaring met de novalac novarice? <br />De kinderarts heeft dit voorgeschreven en sinds 2 dagen drinkt mijn zoontje dit, alleen geen verbetering alles lijkt wel erger!</p><p>mijn zoontje heeft veel last van krampen (hele dag door huilen) en waarschijnlijk reflux (overstrekt zichzelf) al verschillende voeding geprobeerd. Nan ha, nutrilon omneo, nan complete comfort. Omdat zijn zus koemelkallergie had dacht de kinderarts dat hij dat misschien ook heeft, alleen het huilen is zelfs verergerd en komt hij om de 2 uur al voor voeding! Ook overstrekt hij zichzelf meer.</p><p>ik ben radeloos en helemaal uitgeput.. :( ik kwam in een postnatale depressie terecht bij mijn dochter omdat ze ook zoveel huilde en ben bang dat ik dit weer moet meemaken </p>

Als je reflux vermoed, vraag dan om medicatie tegen het maagzuur. Dat hij vaak komt drinken kan erop wijzen dat de slokdarm en keel geïrriteerd zijn van het opkomende maagzuur. Vraag dan om omeprazol (Nexium). Koemelkeiwitallergie kan inderdaad reflux veroorzaken, maar het kan ook door andere oorzaken komen. Veel sterkte, ik heb het 3 maanden gehad bij mijn kindje voordat de medicatie goed werkte en vond het mentaal ook loodzwaar. Het hielp om alles goed op te schrijven en het boek Reflux baby te lezen, hierdoor kon ik het goed onderbouwen. En op een gegeven moment elke dag de huisarts bellen.. heel veel sterkte!!!

Hallo iedereen! mijn dochter is nu 7 weken en heeft last van reflux waarvoor ze nu al een twee tal weken omeprazole krijgt. Ze heeft in de avond ook steeds enorme last van krampen. 
wij hebben eerst NAN HA gegeven als melk, dan overgegaan op Nitrilon Omneo en nu sinds 4 dagen Novarice. 
Nu we Novarice gebruiken lijkt het in de dag wel beter te gaan, ze geeft ook minder melk terug. Maar de avonden blijven een groot krijs festijn.. kan het zijn dat ze nog moet wennen aan de melk? 
de uitslag die ze had over heel haar gezichtje is sinds deze melk wel volledig weggetrokken.. 
de avonden zijn zo uitputtend dat ik me even geen raad meer weet.. ik wil ook niet steeds van melk moeten veranderen.. 
iemand hier ervaring mee? 

groetjes, 
Jinte

Terug
Bovenaan