NOVEMBER 2008 Mama's!

A

Anoniem

Guest
Ik ben 26 jaar en op 10 november 2008 uitgerekend van ons eerste kindje.
Volgende week ga ik naar m'n eerste afspraak bij de vk... spannend!!! Zou het leuk vinden om ervaringen uit te delen met andere mama's die in november hun (eerste) kindje verwachten! Kunnen we elkaar een beetje volgen en wellicht tips geven.
Ik voel me vrij goed tot nu toe; ben eigenlijk alleen vrij moe en heel soms een vlaag van misselijkheid. We hebben nog (bijna) niemand het grootse nieuws verteld en eigenlijk is dat dus nu op dit moment mijn grootste "challenge"!
Nou hopelijk sluiten zich snel meer november mama's aan!

Lfs, Tent81

hoi hoi

gefeliciteerd!
ik ben ook een nov mama er is een speciaal nov forum waar alle nov moeders zijn
ik zou zeggen kom gezellig mee kletsen.

liefs silke

hoi hoi,

ik ben/wordt ook een november mama.
12 november ben ik uitgerekend van ons eerst kindje!!!
mijn vriend(23) en ik (22) zijn echt dolgelukkig met de zwangerschap,
we hopen dan ook dat alles goed blijft gaan......
9 april gaan we voor het eerst naar de verloskundige erg spannend vinden we dat.

hebben jullie al last van kwaaltjes of niet?
ik heb alleen veel spanning op de buik staan maar volgend iedereen is dat normaal.

wij hebben het al aan iedereen verteld omdat we onze monden niet konden houden hahahha
iedereen reageerd super leuk ookal zijn we pas een half jaartje samen en was het niet gepland dit kindje is super welkom!!!

liefs mama van babystad

Hoi,

als we goed gerekend hebben zijn we 11 november uitgerekend. We kunnen niet wachten. Heb behoorlijk last van gevoelige borsten, ben doodmoe en heb zo'n last van een redelijk constante zeurderige buikpijn, wat mij wel enorm veel zorgen baart. Men zegt dat het erbij kan horen maar ik vind het wel doodeng. Hebben jullie daar ook last van? Ik wil zo graag genieten maar vind het zo moeilijk door de angst dat het mis kan gaan.

Hoi,

ik ben 29 jaar en mijn man ook,  we verwachten (als we goed gerekend hebben) 6 november ons eerste kindje. Tot eergisteren had ik eigenlijk niet echt klachten, maar sinds eergisteravond ben ik flink ziek. Kan geen slok water meer binnen houden, ik denk dat ik woensdag iets verkeerd gegeten heb, ik denk niet dat het iets met de zwangerschap te maken heeft. Heb vandaag al een kopje thee gedronken en dat lijkt goed te gaan, dus ik hoop er snel weer vanaf te zijn.

Volgende week vrijdag hebben we de eerste afspraak bij   de verloskundige en de week daarna de 1e echo. Ik wens jullie allemaal een voorspoedige zwangerschap en tot schrijfs op het november forum,

groetjes Gouk

hey,

ben afgelopen weekend 2 dagen erg ziek geweest, daarvoor had ik helemaal geen misselijk gevoel, nu sinds woensdag is dat misslijke gevoel weer weg. Ik denk ook dat ik een griepje tepakken had want, iedereen is om mij heen ziek.

Hoi Allemaal,

Gefeliciteerd met jullie zwangerschap! Ik ben pas ruim 5 weken en dus ook een november mama to be.
Ik vind het moeilijk om ons prille geluk voor ons te houden. Ik heb het tegen 2 hele goede vriendinnen verteld en vanavond zijn onze ouders aan de beurt! Spannend!
Daarna vertellen we het waarschijnlijk aan iedereen, want ik kan het gewoon niet voor me houden!
Ik wens jullie allemaal een super fijne zwangerschap toe.

Liefs
Willeke

Hallo allemaal,

Hier nog iemand die bij november zit.
Ben op 17 november uitgeteld. Van ons 1e kindje.
Heb op wat gevoelige borsten helemaal nergems last van.
Ben benieuwd wat ik op 16 april op mijn 1e echo te zien krijg.
Spannend allemaal.

groeten gizzymo

Terug
Bovenaan